Το NBA είναι το πιο ισχυρό εμπορικό σήμα στον κόσμο του αθλητισμού σύμφωνα με την κατάταξη των αθλητικών εμπορικών σημάτων, που καταρτίζεται με βάση την «POWA Index», έναν δείκτη που εξετάζει δεδομένα, την σχέση με τα ΜΜΕ, ψηφιακές πλατφόρμες και τις αλληλεπιδράσεις με τους φιλάθλους.
Το αμερικανικό πρωτάθλημα μπάσκετ καταλαμβάνει την πρώτη θέση, με δείκτη ίσο με 97.264. Παρόλο που το ΝΒΑ βρίσκεται στην κορυφή της λίστας, κανένας από τους συλλόγους που συμμετέχουν στο πρωτάθλημα δεν βρίσκεται στον κατάλογο των 20 πιο ισχυρών σημάτων.
Στη δεύτερη θέση βρίσκεται η Ρεάλ Μαδρίτης (85.768) και στην τρίτη η Μπαρτσελόνα (84.369). Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρωταθλήτρια Ευρώπης υποχώρησε στη δεύτερη θέση μετά την πώληση του Κριστιάνο Ρονάλντο, του πιο διάσημου ανθρώπου στον κόσμο, με 340 εκατομμύρια ακολούθους στα social media.