ΣΚΑΪ: Το «My man can» και το «Survivor» η… απάντηση στο Μουντιάλ

Νέα ψυχαγωγικά προγράμματα αλλά και αγαπημένα παιχνίδια που έχουν μονοπωλήσει το ενδιαφέρον των τηλεθεατών, συνεχίζουν να πρωταγωνιστούν και τον Ιούλιο στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.

Το νέο και το παλιό

Το νέο διασκεδαστικό σόου «My man can» που έκανε πρεμιέρα τον Ιούλιο σημειώνει κατά μέσο όρο 21% στο σύνολο του κοινού όταν στους άνδρες 25-44 καταγράφει κατά μέσο όρο 26,9%.

Στη συνέχεια το κυρίαρχο πρόγραμμα του prime time «Survivor» από την έναρξη του-τον Ιανουάριο του 2018-συνεχίζει δυναμικά και τον Ιούλιο καταγράφοντας την πρώτη εβδομάδα κατά μέσο όρο στο σύνολο του κοινού 33,1%. Παράλληλα στις γυναίκες 24-44 σημειώνει κατά μέσο όρο το εντυπωσιακό 36,7%.

YouTube
YouTube