Αυξήθηκαν με το νέο έτος οι τιμές πολλών γαλλικών εφημερίδων

Αυξήθηκαν με το νέο έτος οι τιμές πολλών γαλλικών εφημερίδων

Μερικές από τις γαλλικές εφημερίδες με πανεθνική κυκλοφορία –οι Les Echos, Le Monde, L’Humanite, Le Figaro και L’Equipe, αύξησαν την τιμή τους στο περίπτερο κατά 10 έως 20 λεπτά στην αρχή της φετινής χρονιάς, επικαλούμενες τα αυξανόμενα κόστη του χαρτιού και της διανομής.

Η τιμή της εφημερίδας Le Monde αυξάνεται κατά 20 λεπτά, στα 2,80 ευρώ, όπως και αυτή της οικονομικής εφημερίδας Les Echos.

Σε σημείωμά του προς τους αναγνώστες, ο επικεφαλής του ομίλου Les Echos/le Parisien Πιέρ Λουέτ χαιρετίζει «έναν 8ο διαδοχικό χρόνο αύξησης της διανομής (της Echos), η οποία υποστηρίζεται ιδιαίτερα από την ανάπτυξη ψηφιακών προσφορών», όμως εξηγεί πως «τα κόστη του χαρτιού και της διανομής μας υποχρεώνουν να ορίσουμε στα 2,80 ευρώ την τιμή της εφημερίδας στο περίπτερο».

Η τιμή του φύλλου της Παρασκευής, το οποίο συνοδεύεται από το περιοδικό «Les Echos Weekend», αυξάνεται στα 5 ευρώ.

Ο διευθυντής της Le Monde Ζερόμ Φενολιό και ο πρόεδρος της διευθυντικής επιτροπής της Λουί Ντρεφίς χαιρετίζουν από την πλευρά τους και από τις στήλες της Monde το γεγονός ότι φέτος η διανομή της εφημερίδας επί πληρωμή, σε έντυπη ή σε ψηφιακή μορφή, ξεπέρασε τα 300.000 φύλλα.

«Η ανάπτυξη αυτή δεν μας επιτρέπει να αντισταθμίσουμε πλήρως την αδυναμία και τα αυξανόμενα κόστη της έντυπης έκδοσής μας», συνεχίζουν σε σημείωμα που δημοσιεύεται από το φύλλο που φέρει ημερομηνία 1 και 2 Ιανουαρίου.

Το φύλλο του Σαββάτου, το οποίο συνοδεύεται από το περιοδικό «M le magazine du Monde» αυξάνεται στα 4,50 ευρώ στο περίπτερο.

Η αθλητική εφημερίδα L’Equipe αυξάνει την τιμή της στο περίπτερο κατά 10 λεπτά, στο 1,70 ευρώ για τα φύλλα της από την Κυριακή έως την Παρασκευή, και κατά 20 λεπτά για το φύλλο της του Σαββάτου, που συνοδεύεται από περιοδικό.

Η L’Humanite, η οποία εδώ και μερικά χρόνια αντιμετωπίζει οικονομικές δυσκολίες, αυξάνει την τιμή της κατά 20 λεπτά, στα 2,20 ευρώ τις καθημερινές και στα 3,50 ευρώ την Κυριακή.

«Η αύξηση στα κόστη παραγωγής και διανομής μας υποχρεώνει να αυξήσουμε τις τιμές πώλησης», εξηγεί ο διευθυντής της, ο Πατρίκ Λε Γιαρίκ, ο οποίος αναφέρει επίσης πως «στη διάρκεια του 2019 θα υπάρξει πελόνασμα δαπανών σχεδόν 950.000 ευρώ».

Η Le Figaro, από την πλευρά της, αύξησε την τιμή της από την Πέμπτη κατά 20 λεπτά, στα 2,80 ευρώ.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading

Play