Τι ετοιμάζει η COSMOTE TV για τους ημιτελικούς του Champions League

Τι ετοιμάζει η COSMOTE TV για τους ημιτελικούς του Champions League

Η ημιτελική φάση του UEFA Champions League έφτασε και οι συνδρομητές της COSMOTE TV, θα παρακολουθήσουν ζωντανά και αποκλειστικά όλη τη δράση που θα λάβει χώρα στα ευρωπαϊκά γήπεδα, μαζί με την ολοκληρωμένη «κάλυψη» της δημοσιογραφικής ομάδας των καναλιών COSMOTE SPORT.

Τα ημιτελικά ξεκινούν την Τρίτη 30/4 και οι τηλεθεατές θα συντονιστούν πριν από την έναρξη του αγώνα Τότεναμ-Άγιαξ (22.00, COSMOTE SPORT 1HD) στην εκπομπή “UEFA Champions League Show” (20.30, COSMOTE SPORT 1HD) με τους Τάσο Κολλίντζα, Βασίλη Σαμπράκο και Μιχάλη Τσόχο, για να ενημερωθούν για τις τελευταίες τελευταίες εξελίξεις, να παρακολουθήσουν βίντεο με τη μέχρι στιγμής πορεία των δύο ομάδων στη διοργάνωση, αλλά και συνεντεύξεις των μέσων της Τότεναμ και του Άγιαξ, αντίστοιχα, Μούσα Σισοκό και Φρένκι Ντε Γιονγκ. Παράλληλα, μέσα από την εκπομπή θα υπάρχει συνεχώς live εικόνα από το Λονδίνο, για τις αφίξεις των ομάδων, τις ενδεκάδες και όλο το ρεπορτάζ. Στις 22.00, η σκυτάλη θα δοθεί στον Πέτρο Δριτσάκο για την περιγραφή του αγώνα.

Η «μάχη» για μία θέση στον τελικό του UEFA Champions League θα συνεχιστεί την Τετάρτη 1/5 στη Βαρκελώνη, καθώς η Μπαρτσελόνα θα υποδεχτεί την Λίβερπουλ (22.00, COSMOTE SPORT 1HD). O απεσταλμένος της COSMOTE TV στην πρωτεύουσα της Καταλονίας, Στέφανος Αβραμίδης μέσω ζωντανής σύνδεσης με την εκπομπή “UEFA Champions League Show” (20.30, COSMOTE SPORT 1HD) θα μεταφέρει πριν τη «σέντρα» όλο το κλίμα και θα αναλύσει τις ενδεκάδες των ομάδων. Κατά τη διάρκεια της εκπομπής θα προβληθούν, επίσης, αφιερώματα στους δύο αντιπάλους, βίντεο με την ιστορία των μεταξύ τους αναμετρήσεων, ενώ θα γίνει ανάλυση του τρόπου που αναμένεται να προσεγγίσουν το μεγάλο παιχνίδι.

Με τη λήξη των αγώνων Τότεναμ-Άγιαξ και Μπαρτσελόνα-Λίβερπουλ το “UEFA Champions League Show” θα επιστρέφει στο COSMOTE SPORT 1HD, με τα καλύτερα στιγμιότυπα, δηλώσεις παικτών και προπονητών, πλούσιο ρεπορτάζ από τους αγωνιστικούς χώρους, ψηφιακές αναλύσεις, αλλά και τον απόηχο από τα Social Media.

Loading