Super League: Οι προτάσεις των “άστεγων” ΠΑΕ στα κανάλια

Μια νέα πρόταση για τις «άστεγες» τηλεοπτικά ομάδες έχει τεθεί προς συζήτηση το τελευταίο διάστημα και ασκούνται πιέσεις προς πάσα κατεύθυνση.

propoli

Τα… πακέτα αγώνων

Ενώ η Nova εξασφάλισε και τα δικαιώματα του ΟΦΗ, έχοντας ακόμη τους αγώνες Ολυμπιακού, ΠΑΟΚ, ΑΕΚ, ΑΕΛ, Αστέρα Τρίπολης, Λεβαδειακού, Πανιώνιου και ΠΑΣ Γιάννινα, όπως αναφέρει η ιστοσελίδα typologies.gr παράγοντες που εμφανίζονται να εκπροσωπούν τις υπόλοιπες ομάδες της Super League έχουν ξεκινήσει επαφές με όλα τα συνδρομητικά δίκτυα, ακόμη και με Vodafone και WIND και ελεύθερους σταθμούς, πουλώντας 105 αγώνες ομάδων Super League και ορισμένων «μεγάλων» της Football League σε τρία διαφορετικά πακέτα.

Το πρώτο έχει μέσα ορισμένους αγώνες του Παναθηναϊκού και των υπολοίπων ομάδων (σύνολο 30) και επιδιώκουν να το πουλήσουν στην ΕΡΤ προς 4-5 εκατ. ευρώ. Σημειώνεται πως στην αρχή της σεζόν η ΕΡΤ είχε απορρίψει πακέτο με περισσότερους αγώνες. Το δεύτερο πακέτο θα περιλαμβάνει και αγώνες ομάδων Football League (σύνολο 30) και το τρίτο θα πωλείται ως αυτόνομο κανάλι με 45 ματς σε συνδρομητικά δίκτυα.

Ασκείται πίεση στην κυβέρνηση να αποδεχθεί την πρόταση, αλλά και προς τους τηλεοπτικούς σταθμούς. Ο στόχος τους είναι να εφαρμοστεί από αυτήν τη σεζόν (2018 – 2019), αλλά δίνεται και περιθώριο για την επόμενη (2019 – 2020). Η μοίρα του Παναθηναϊκού θα κρίνει και την τύχη του εγχειρήματος, καθώς υπάρχει ασάφεια ως προς το ιδιοκτησιακό καθεστώς της επόμενης μέρας αλλά την κατηγορία στην οποία θα αγωνίζεται.

Loading