Μια γευστική εμπειρία στη Σιγκαπούρη πήρε μια απροσδόκητη τροπή όταν μια ομάδα τουριστών βρέθηκε αντιμέτωπη με έναν υπέρογκο λογαριασμό εστιατορίου, με αποτέλεσμα να καλέσει την αστυνομία για βοήθεια.
Η Junko Shinba, με καταγωγή από την Ιαπωνία, εξερευνούσε τη πόλη με τρεις φίλους της όταν αποφάσισαν να απολαύσουν τη γνωστή απόλαυση της Σιγκαπούρης – καβούρι τσίλι, στο Seafood Paradise.
Ωστόσο, η γαστρονομική τους περιπέτεια μετατράπηκε σε οικονομικό σοκ, όταν τους έδωσαν έναν λογαριασμό συνολικού ύψους 900€. Η κ. Shinba ισχυρίστηκε ότι η επιλογή τους για το βασιλικό καβούρι της Αλάσκας, συστήθηκε από τον σερβιτόρο. Ενώ η ιστοσελίδα του εστιατορίου αναφέρει μια «εποχιακή τιμή» για αυτό το πιάτο , οι άλλες τιμές συνήθως καθορίζονται με βάση το βάρος. Η κα Shinba υποστήριξε ότι ο σερβιτόρος δεν διευκρίνισε αυτή τη δομή τιμολόγησης.
Η κατάσταση κλιμακώθηκε, με αποτέλεσμα η ομάδα να επικοινωνήσει με την αστυνομία για βοήθεια. Οι αστυνομικοί έφτασαν στο εστιατόριο για να μεσολαβήσουν στη διαμάχη. Η κ. Shinba απευθύνθηκε επίσης στο Συμβούλιο Τουρισμού της Σιγκαπούρης σχετικά με το περιστατικό.
Σε απάντηση, ο Όμιλος Paradise Group, ο φορέας εκμετάλλευσης του Seafood Paradise, εξέφρασε βαθιά απογοήτευση για αυτό που αντιλήφθηκε ως ανακριβείς ισχυρισμούς με σκοπό να αμαυρώσει τη φήμη του.
Δείτε επίσης: Νέες ταυτότητες: 46.000 έφτασαν τα ραντεβού σε λιγότερο από μία μέρα