Η επανέναρξη της διαδικτυακής συνδεσιμότητας στο Ιράν παραμένει σε πολύ χαμηλά επίπεδα, με σοβαρές ανθρωπιστικές συνέπειες. Ο εξειδικευμένος οργανισμός παρακολούθησης της κυβερνοασφάλειας Netblocks ανακοίνωσε ότι παρατηρεί πολύ ελαφριά επανέναρξη της δραστηριότητας στο διαδίκτυο στο Ιράν, μετά από 200 ώρες διακοπής της πρόσβασης. Η διακοπή αυτή σχετίζεται με τις μαζικές διαδηλώσεις κατά της κυβέρνησης. Η συνολική συνδεσιμότητα παραμένει γύρω στο 2% των φυσιολογικών επιπέδων, γεγονός που υποδεικνύει ότι δεν υπάρχει καμιά ένδειξη ευρείας αποκατάστασης της.
Μετρήσεις έδειξαν ελάχιστη αύξηση της συνδεσιμότητας το πρωί, αμέσως μετά το ορόσημο των 200 ωρών. Παρόλα αυτά, η κατάσταση δεν έχει επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα, όπως εξήγησε ο οργανισμός μέσω της πλατφόρμας X.
Ο σκοπός πίσω από αυτήν τη διακοπή, σύμφωνα με οργανώσεις υπεράσπισης των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, ήταν να αποκρυφτεί το πραγματικό εύρος της καταστολής. Από την αρχή των μαζικών κινητοποιήσεων, τουλάχιστον 3.428 άνθρωποι έχουν χάσει τη ζωή τους, αρχικά λόγω της αύξησης του κόστους ζωής, όπως αναφέρει η ΜΚΟ Iran Human Rights (IHR), με έδρα τη Νορβηγία.
in.gr
![]()

