Η ΕΛ.ΑΣ. θεωρεί ότι η εκτέλεσή του θεωρείται κομβική για την εξέλιξη του «πολέμου» στη νύχτα και όχι μόνο.
Ένα από τα πιο γνωστά ονόματα στον χώρο της νύχτας ήταν ο 44χρονος Βαγγέλης Ζαμπούνης, γνωστός με το ψευδώνυμο «Ζαμπόν», ο οποίος έπεσε νεκρός κατά την ενέδρα που του έστησαν έξω από το πρατήριο υγρών καυσίμων ιδιοκτησίας του στον Νέο Κόσμο.
Ο άνδρας είχε κατηγορηθεί ως επικεφαλής ομάδας εκβιαστών, αλλά και για συμβόλαια θανάτου, χωρίς όμως να προκύψουν στοιχεία σε βάρος του, ενώ εναντίον του είχε γίνει ακόμη μία απόπειρα δολοφονίας το 2018 στον Πειραιά.
Σήμερα, λίγο μετά τις 2 τα ξημερώματα, τουλάχιστον τρεις δράστες, επιβαίνοντας σε ένα πολυτελές Lexus, πλησίασαν το αυτοκίνητο του 44χρονου, το οποίο ήταν σταθμευμένο μπροστά από το πρατήριο υγρών καυσίμων που διατηρεί, στη συμβολή των οδών Φραντζή και Ηλία Ηλιού, και τον πυροβόλησαν με τρία καλάσνικοφ. Οι δράστες όπως φαίνεται γνώριζαν το πρόγραμμα που ακολουθούσε το θύμα και τον πυροβόλησαν, μέχρι να σιγουρευτούν ότι θα δεν υπάρχει ελπίδα να γλιτώσει.
Ο 44χρονος προσπάθησε να καλυφθεί μέσα στο αυτοκίνητο, αλλά δεν τα κατάφερε, ενώ το μαύρο τζιπ του γέμισε τρύπες από τους γεμιστήρες που άδειασαν οι εκτελεστές. Μέσα σε τσαντάκι στο αυτοκίνητο είχε ένα όπλο οπλισμένο, το οποίο όμως δεν πρόλαβε ποτέ να χρησιμοποιήσει. Στο όχημα επίσης βρέθηκε ένα καλάσνικοφ με δύο γεμιστήρες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, στο τζιπ που χρησιμοποίησαν οι δράστες επέβαιναν τουλάχιστον τρία άτομα, ενώ στο σημείο της εκτέλεσης οι Αστυνομικοί εντόπισαν 97 κάλυκες.
Νωρίς το πρωί της Κυριακής, οι Αστυνομικοί εντόπισαν στο Δαφνί το τζιπ των εκτελεστών, το οποίο έκαψαν στη λεωφόρο Αθηνών, προκειμένου να σβήσουν τα ίχνη τους και εξαφανίστηκαν.
Οι Αστυνομικοί της Ασφάλειας συλλέγουν υλικό από κάμερες ασφαλείας που έχουν καταγράψει τη στιγμή της εκτέλεσης, καθώς και τις κινήσεις των δραστών πριν και μετά τη δολοφονία, ενώ εξετάζουν ως μάρτυρα έναν οδηγό ταξί, ο οποίος βρισκόταν εκείνη την ώρα στο βενζινάδικο.
Πληροφορίες από το Πρώτο θέμα
Δείτε επίσης: Κύκλωμα μαστροπείας: Νέες αποκαλύψεις από ανήλικη για το πως δρούσαν η «Λορέλα» και η «Έλενα»