Αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου ζητά ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής

Αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου ζητά ο Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής

Επικέντρωση στη βελτίωση του συγκοινωνιακού δικτύου της Αγίας Παρασκευής για καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών. Οι προτάσεις για την αναβάθμιση του συγκοινωνιακού δικτύου της Αγίας Παρασκευής, με στόχο την βελτίωση της λειτουργικότητας και την εξυπηρέτηση περισσότερων πολιτών, συζητήθηκαν εκτενώς σε συνάντηση μεταξύ του Δημάρχου Γιάννη Μυλωνάκη και του Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ, Γιώργου Σπηλιόπουλου. Στη διάρκεια της συνάντησης αναλύθηκαν συγκεκριμένα μέτρα για την εξέλιξη των λεωφορειακών γραμμών Β5, 406 και 407, επισημαίνοντας την ανάγκη επέκτασης της κάλυψής τους σε περισσότερες περιοχές και την προσαρμογή τους στις επικείμενες κυκλοφοριακές αλλαγές που περιγράφονται στο Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ).

Αξιοσημείωτη ήταν η αναφορά στο σχέδιο δημιουργίας δημοτικής συγκοινωνίας, το οποίο βρίσκεται σε προχωρημένο στάδιο σχεδιασμού και αναμένεται να λειτουργήσει συμπληρωματικά στις υπηρεσίες του ΟΑΣΑ. Επίσης, η αναγκαία επανασχεδίαση των διαδρομών με σκοπό τη βελτίωση της πρόσβασης σε σημαντικούς φορείς της πόλης τέθηκε επί τάπητος.

Από την πλευρά του ΟΑΣΑ, υπήρξε δέσμευση να εξεταστούν οι προτάσεις του Δήμου και συμφωνήθηκε να αποσταλούν αναλυτικά οι προτεινόμενες αλλαγές, τόσο για το άμεσο όσο και για το μακροπρόθεσμο μέλλον.

Η ανάγκη άμεσων λύσεων στο κυκλοφοριακό πρόβλημα παραμένει επιτακτική. Ιδιαίτερα, στη Λεωφόρο Μεσογείων, στο ύψος της Αγίας Παρασκευής, καταγράφεται έντονο και χρόνιο μποτιλιάρισμα. Παρά την ανυπαρξία παρέμβασης για τη βελτίωση του συγκεκριμένου οδικού τμήματος, η κατάσταση δεν έχει βελτιωθεί, καθώς ούτε επιμήκυνση των νησίδων των φαναριών έχει γίνει, ούτε έχουν εφαρμοστεί άλλες τεχνικές λύσεις. Το φαινόμενο του διπλοπαρκαρίσματος συνεχίζει να αποτελεί πρόβλημα.

Το αποτέλεσμα είναι η αφαίρεση σημαντικών λωρίδων από την κυκλοφορία, που επιδεινώνει τη γενικότερη κατάσταση. Αν και η Δημοτική Αρχή δεν έχει άμεση ευθύνη, έχει την υποχρέωση να ασκήσει πίεση στους αρμόδιους φορείς, καθώς διαφορετικά τα ίδια προβλήματα θα συνεχίσουν να ταλαιπωρούν την πόλη και την επόμενη δεκαετία, με την κατάσταση να καθίσταται ακόμη πιο σοβαρή λόγω της αύξησης του αριθμού των ΙΧ στην Αττική και της επέκτασης της δόμησης στα βορειοανατολικά προάστια.

Πηγή περιεχομένου: in.gr

Loading

Play