Δ. Ηρακλείου Αττικής: Νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης κοινού

Νέο πρόγραμμα εξυπηρέτησης κοινού είναι πλέον σε ισχύ στο δήμο Ηρακλείου Αττικής, μετά την τροποποίηση των μέτρων για την πανδημία του κορονοϊού.

Πλέον, οι δημότες δεν είναι υποχρεωμένοι να κλείσουν ραντεβού πριν μεταβούν στις υπηρεσίες του δήμου Ηρακλείου.

propoli

Παρόλα αυτά, όπως αναφέρουν από το δήμο, είναι προτιμητέο και ωφέλιμο για τους ίδιους, προκειμένου να μην χρειαστεί να περιμένουν ή να συνωστίζονται σε ουρά, να συνεχίσουν να τηλεφωνούν για να προγραμματίζουν την επίσκεψή τους ανάλογα με την διαθεσιμότητα της κάθε υπηρεσίας (που στις περισσότερες των περιπτώσεων η υποδοχή και η εξυπηρέτηση γίνεται αυθημερόν).

Και αφού, βεβαίως, πρώτα έχουν εξακριβώσει εάν η υπόθεση τους μπορεί να διεκπεραιωθεί ηλεκτρονικά, από την άνεση και την ασφάλεια του σπιτιού τους, μέσα από την ηλεκτρονική πλατφόρμα εξυπηρέτησης του Δήμου στο site iraklio.gr. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση ταυτόχρονης παρουσίας, θα εξυπηρετούνται πρώτα οι πολίτες που έχουν κλείσει ραντεβού.

Με μάσκα οι πολίτες

Για την είσοδο στις δημοτικές υπηρεσίες οι πολίτες πρέπει να διαθέτουν μάσκα (συστήνονται και γάντια μιας χρήσης).

«Δήμος και πολίτες δείξαμε μια σοβαρή στάση απέναντι στην πανδημία κατά το προηγούμενο διάστημα. Ήταν αυτή η λελογισμένη αντιμετώπιση που άφησε το Ηράκλειο εκτός λίστας κρουσμάτων, που κράτησε τους Ηρακλειώτες ασφαλείς», δήλωσε σχετικά ο δήμαρχος Ηρακλείου Αττικής, Νίκος Μπάμπαλος, και πρόσθεσε:

«Για αυτό και τώρα, με την χαλάρωση των μέτρων, προτείνουμε στους δημότες μας να συνεχίσουμε να τηρούμε, ακόμα και εάν δεν μας υποχρεώνουν, κάποια απλά μέτρα προστασίας που απέδειξαν ότι έχουν το καλύτερο αποτέλεσμα, που συμβάλλουν στο να μην ταλαιπωρείται ο πολίτης. Εξάλλου, με τις ηλεκτρονικές πλέον υπηρεσίες μας, δίνουμε την ευκαιρία να εξυπηρετηθούν οι δημότες μας από τον προσωπικό τους υπολογιστή, χωρίς να μπουν στην διαδικασία του γκισέ».

Δείτε επίσης:
Μπακογιάννης: «Ολοκληρωμένη πρόταση για το γήπεδο του Παναθηναϊκού»

Loading