Η λέξη εφησυχασμός είναι άγνωστος για τους ψυχολόγους του Συμβουλευτικού Σταθμού της Αντιδημαρχίας Παιδείας, Αθλητισμού, Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Καλαμαριάς, οι οποίοι, παρά τις αντίξοες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία, συνέχισαν ακάθεκτοι το έργο τους βοηθώντας μικρούς και μεγάλους.
«Είναι γεγονός ότι πολλές οικογένειες επηρεάστηκαν ψυχολογικά και ήτανε χρέος μας να στηρίξουμε τους πολίτες, με όποιον τρόπο μπορούσαμε. Σε μεγάλο βαθμό το καταφέραμε, χάρη στα προγράμματα που προωθήσαμε και φυσικά χάρη στην επαγγελματική κατάρτιση των ψυχολόγων μας», δήλωσε ο Αντιδήμαρχος Παιδείας, Αθανάσιος Γιαννακός.
Κι επειδή το μέλλον κάθε τόπου είναι τα παιδιά, μέσα σε υγιείς οικογένειες, ο Συμβουλευτικός Σταθμός οργανώνει πέντε διαδικτυακές ομιλίες για γονείς και μαθητές όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΟΜΙΛΙΩΝ
«Πώς θέτουμε τα όρια»;
Δευτέρα 10 /01/2022, 17:00-18:00
Απευθύνεται σε γονείς μαθητώνΓυμνασίου
Meeting ID: 95929152584 / Passcode: 915648
«Πώς θέτουμε τα όρια»;
Δευτέρα 10/01/2022 18:30-19:30
Απευθύνεται σε γονείς μαθητώνΛυκείου
Meeting ID: 98278892744 / Passcode: 946214
«Η σημασία των ορίων στις διαπροσωπικές σχέσεις».
Παρασκευή 14/01/2022 18:30-19:30
Απευθύνεται σε μαθητές Γυμνασίου.
Meeting ID: 93690606226 / Passcode: 459315
«Πώς θέτουμε τα όρια»;
Τετάρτη 19/01/2022 18:30-19:30
Απευθύνεται σε γονείς παιδιών Νηπιαγωγείου.
Meeting ID: 98003920112 / Passcode: 485277
«Η σημασία των ορίων στις διαπροσωπικές σχέσεις»
Παρασκευή 21/01/2021 18:30-19:30
Απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου
Meeting ID: 920 6653 0327 / Passcode: 037897
Οι ομιλίες θα διεξαχθούν διαδικτυακά μέσω zoom.
Δείτε επίσης: Προσλήψεις στο Δήμο Καλαμαριάς: Μέχρι τις 7/1 οι αιτήσεις
- Στον τελικό του Λος Κάμπος ο Σαποβάλοφ κόντρα στον Κοβάσεβιτς
- Άνοιξη για το κοινό της Βίλας Γκέτι μετά από αποκατάσταση από τις πυρκαγιές
- Ευρωπαϊκή χρηματοδότηση για την αναβάθμιση των σιδηροδρομικών υποδομών στη Βόρεια Ελλάδα
- Ανησυχητικά τα στατιστικά για τους πνιγμούς στις ελληνικές θάλασσες: 388 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους το 2024
- Gen Z: Πώς οι marketers την κατανοούν και την επηρεάζουν;