Θετική είναι η πορεία των πωλήσεων της BMW καθώς τον Αύγουστο ανήλθαν στις 173.454 μονάδες σημειώνοντας αύξηση 2,1% μέσα σε ένα χρόνο. Αυτό σημαίνει ότι τους πρώτους οκτώ μήνες της χρονιάς, οι παραδόσεις αυξήθηκαν κατά 1,6% (1.597.021) συγκριτικά με το ίδιο διάστημα πέρσι.
Πουλήθηκαν συνολικά 11.669 (+62,3%) ηλεκτρικά οχήματα, γεγονός που επιβραβεύει την μεγάλη προσπάθεια της εταιρείας για «καθαρές» μετακινήσεις. «Τα αποτελέσματα αυτά δείχνουν ότι προχωράμε δυναμικά για να πετύχουμε το φετινό στόχο των 140.000 ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων, ενώ η ζήτηση εξακολουθεί να αυξάνεται», σχολίασε το μέλος του Δ.Σ. της BMW, Πίτερ Νότα.
Τον Αύγουστο, οι παγκόσμιες πωλήσεις της BMW i αυξήθηκαν κατά 30,0%, ενώ της σειράς 5 συνεχίζουν την ανοδική πορεία με 27.715 παραδόσεις τον ίδιο μήνα. Έντονη παρέμεινε η δημοτικότητα της οικογένειας BMW X με συνολικές 57.129 μονάδες (+14,3%).
Τέλος, τους πρώτους οκτώ μήνες της φετινής χρονιάς, οι παγκόσμιες πωλήσεις της μάρκας Mini ανήλθαν σχεδόν στο περσινό επίπεδο με 229.204 μονάδες σε όλο τον κόσμο (-0,7%). Οι κύριες περιοχές πωλήσεων που συνέβαλαν στο θετικό αποτέλεσμα της εταιρίας, τόσο τον Αύγουστο όσο και το πρώτο οκτάμηνο της χρονιάς είναι η Ασία με την Κίνα να είναι μια ιδιαίτερα μεγάλη αγορά, οι ΗΠΑ και η Ευρώπη.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ