Η νέα BMW X5 xDrive45e iPerformance, υπόσχεται υψηλές επιδόσεις λόγω της αναβάθμισης των τεχνικών χαρακτηριστικών με την προσθήκη συστήματος plug-hybrid. Η δεύτερη γενιά της BMW X5 με ηλεκτροκίνητη μονάδα κίνησης συνδυάζει έναν 6κύλινδρο βενζινοκινητήρα σε σειρά με τεχνολογία BMW TwinPower Turbo, με την τελευταία τεχνολογία BMW eDrive.
H υβριδική μονάδα plug-in οδήγησε σε αύξηση της ισχύος του συστήματος στους 394 ίππους, ενώ έγινε και βελτίωση της αμιγώς ηλεκτροκίνητης εμβέλεια, σημαντική μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και των επιπέδων CO2 σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο.
Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη εμβέλεια είναι από 67 έως 87 χλμ. στον νέο κύκλο δοκιμών WLTP ή 86 με 97 χλμ. σύμφωνα με τον κύκλο δοκιμών NEDC, υπερδιπλάσια από το προηγούμενο μοντέλο.
Ταυτόχρονα, η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 της νέας BMW X5 xDrive45e έχουν σχεδόν μειωθεί στο ήμισυ. Τα στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου είναι τώρα 1,9 έως 1,2 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών WLTP ή 2,0 έως 1,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα στον κύκλο δοκιμών NEDC, με τις σχετικές εκπομπές CO2 να μειώνονται σε 44 έως 27 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (WLTP) ή 47 έως 39 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο (NEDC).