H συμπλήρωση των πενήντα ετών της Toyota Corolla, συνέπεσε με τη λήψη ιδιαίτερα σημαντικών αποφάσεων από την Ιαπωνική εταιρία. Η πρώτη είναι πως επανακάμπτει πλήρως το όνομα Corolla σε όλη τη γκάμα.
Η δεύτερη και ίσως ακόμη πιο σημαντική αλλαγή έχει να κάνει με τη σχεδιαστική εικόνα και την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου. Οι Ιάπωνες κατάλαβαν πως αν θέλεις να δώσεις πνοή σε ένα αυτοκίνητο το οποίο δεν ανήκει στη κατηγορία των SUV, οφείλεις πρωτίστως να το κάνεις ενδιαφέρον σχεδιαστικά και επιπρόσθετα να του προσδώσεις και μία οδική συμπεριφορά η οποία θα έχει κάτι να πεί στον οδηγό.
Ξεκινώντας από το σχεδιαστικό κομμάτι της νέας Corolla, οφείλουμε να σημειώσουμε πως οι εμπνευστές της, είχαν και όρεξη και φαντασία όταν την σχεδίασαν, καθώς το τελικό αποτέλεσμα δεν πρόκειται να αφήσει κανέναν ασυγκίνητο. Τα Led τόσο εμπρός όσο και πίσω φωτιστικά σώματα έχουν πολύ εντονότερες γωνίες ενώ η μεγάλη μπροστινή μάσκα σχήματος τύπου καταμαράν κάνει την όψη της νέας Corolla πιο επιβλητική.
Μεγάλες και πολύ σημαντικές είναι και οι αλλαγές στο εσωτερικό της νέα Corolla, τόσο σε επίπεδο ποιότητα όσο και σε ότι έχει να κάνει με τους προσφερόμενους χώρους. Τα υλικά αλλά και η συναρμογή τους, δείχνουν από τη πρώτη κιόλας στιγμή πως οι Ιάπωνες ήθελαν να ανέβουν επίπεδο.
Σχεδιαστικά η καμπίνα των επιβατών χαρακτηρίζεται από την κεντρική κονσόλα η οποία έχει εντελώς διαφορετικό σχήμα, ενώ στην κορυφή της τοποθετείται η οθόνη αφής οκτώ ιντσών του συστήματος πολυμέσων. Ενσωματωμένη στον πίνακα οργάνων είναι μια οθόνη TFT πολλαπλών ενδείξεων 7 ιντσών.
Το νέο μοντέλο είναι διαθέσιμο με δυο υβριδικά σύνολα. Στην πρώτη περίπτωση χρησιμοποιεί ένα βενζινοκινητήρα 1.8 λίτρων που αποδίδει 122 ίππους μαζί με με έναν ηλεκτροκινητήρα 72 ίππων.
Η ισχυρότερη υβριδική νέα Corolla διαθέτει έναν δίλιτρο βενζινοκινητήρα 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων. Τα δυο υβριδικά σύνολα συνδυάζονται με αυτόματο κιβώτιο CVT. Εκτός από τα δύο υβριδικά σύνολα, το παρών δίνει και ο γνωστός turbo βενζινοκινητήρας 1.2 λίτρων απόδοσης 116 ίππων καθώς και ο ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας 1.6 λίτρων με ισχύ 132 ίππους, οι οποίοι ταιριάζουν με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή με αυτόματο CVT.
Οδηγώντας το σύνολο της γκάμας των αμαξωμάτων, στις υβριδικές τους εκδόσεις μόνο, της νέας Corolla στη Μαγιόρκα, αυτό που εντοπίσαμε είναι πως πρόκειται για την πλέον ενδιαφέρουσα οδηγικά γενιά του Ιαπωνικού μοντέλου. Το νέο Ιαπωνικό μοντέλο βρίσκεται ήδη στη χώρα μας με τιμές οι οποίες ξεκινούν από τα 17.100 ευρώ για τη sedan, 17.430 ευρώ για τη hatchback, και 22.500 ευρώ για την Touring Sports.