Είναι γνωστό ότι το Opel Corsa ήταν ανέκαθεν ηγέτης της καινοτομίας. Έτσι εκτός από τα πολλαπλά συστήματα υποστήριξης του οδηγού, συγκρινόμενο με την πλειοψηφία των ανταγωνιστών του, διαθέτει και ανώτερη αεροδυναμική.
Η γερμανική εταιρεία βελτιστοποίησε την αεροδυναμική στην αεροδυναμική σήραγγα του Πανεπιστημίου της Στουτγάρδης,
με αποτέλεσμα ο συντελεστής οπισθέλκουσας να είναι μόλις 0,29.
Λόγω των προκλήσεων που προκύπτουν από τα μειωμένα πρότυπα εκπομπών CO2, η άριστη αεροδυναμική αποκτά μεγάλη σημασία στη βιομηχανία αυτοκινήτου,
καθώς το μοντέλο χρειάζεται λιγότερη ενέργεια για την κίνησή του,
το οποίο με τη σειρά του μεταφράζεται σε μειωμένη κατανάλωση και χαμηλότερες εκπομπές ρύπων. Για παράδειγμα, 10% μείωση στην αντίσταση έχει ως αποτέλεσμα μείωση της κατανάλωσης περίπου 2% στο New European Driving Cycle (NEDC), ή μέχρι 5% κατά την οδήγηση με 130 χλμ/ώρα.
Οι μηχανικοί της Opel πέτυχαν τον κορυφαίο συντελεστή οπισθέλκουσας 0,29 Cd δίνοντας προσοχή και στην παραμικρή λεπτομέρεια που συντελεί στη βελτίωση αυτής της παραμέτρου.
Για παράδειγμα, το κάτω τμήμα του αμαξώματος, από το διαμέρισμα του κινητήρα μέχρι τον πίσω άξονα, φέρει επίπεδη επένδυση για βελτίωση της ροής του αέρα.
Το νέο Corsa εφοδιάζεται επίσης με αεροτομή στο πίσω τμήμα της οροφής, που βελτιώνει τη ροή αέρα και μειώνει τον στροβιλισμό που προκαλεί η αντίσταση.
Η αεροτομή μειώνει την αεροδυναμική άνωση και στον πίσω άξονα, γεγονός το οποίο βελτιώνει περαιτέρω την ευστάθεια του νέου Corsa στην ευθεία,
αλλά και στις υψηλότερες ταχύτητες.
Κ.Π.