Στην εγχώρια το περιμένουμε προς τα τέλη του έτους.
Το νέο Kia Sportage το γνωρίζουμε ήδη πως είναι αφού το καλοκαίρι οι Κορεάτες είχαν προχωρήσει στην αποκάλυψη του μοντέλου με τις προδιαγραφές της αμερικανικής αγοράς. Τώρα, λίγες μέρες πριν ξεκινήσει η έκθεση του Μονάχου προχωρούν στην αποκάλυψη του ευρωπαϊκού Sportage που οπτικά διαφέρει ελάχιστα και στα σημεία από το μοντέλο που έχουμε δει.
Η βασική διαφορά από το αμερικανικό Sportage έχει να κάνει με το λίγο πιο μαζεμένο πίσω μέρος αφού το ευρωπαϊκό είναι λίγο πιο κοντό σε μήκος. Επόμενο είναι το πίσω παραθυράκι να είναι μικρότερο και να υπάρχουν λίγο πιο έντονο το πίσω νεύρο της πόρτας και ελαφρώς διαφοροποιημένο το φωτεινό ίχνος του πίσω φωτιστικών σωμάτων.
Στα άκρα δεσπόζει το νέο λογότυπο της μάρκας και μπροστά η επιβλητική μάσκα τύπου «tiger-nose» της Kia, πλαισιωμένη από LED φώτα ημέρας σε σχήμα «μπούμερανγκ». Από το πλάι τα νεύρα και οι ακμές δίνουν ένα δυναμικό στιλ, όπως και οι ζάντες 17, 18 ή 19 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση. Στο πίσω μέρος το βλέμμα πέφτει στο ντιζάιν των φωτιστικών σωμάτων με την ενιαία LED λωρίδα, ενώ το ελκυστικό στιλ του Sportage υπερθεματίζεται στην έκδοση GT Line.
Το μέγεθος του νέου Sportage είναι σχεδόν ίδιο με του συγγενούς Tucson αφού τα δύο SUV μοιράζονται την ίδια πλατφόρμα με μεταξόνιο 2.680 χιλιοστών. Σχετικά με το μήκος του αμαξώματος αυτό φτάνει τα 4.515 χλστ., το πλάτος είναι στα 1,865 χλστ. και το ύψος στα 1.645 χλστ. Η Kia κάνει λόγο για ιδιαίτερα άνετους χώρους για όλους τους επιβάτες, ενώ για τις αποσκευές υπάρχουν 591 λίτρα (αξιοσημείωτο είναι πως η τιμή αυτή ισχύει για όλες τις εκδόσεις με εξαίρεση την plug-in) και εκτοξεύεται έως τα 1.780 όταν πέσει η πίσω σειρά καθισμάτων.
Στο εσωτερικό η γενική διάταξη επικεντρώνεται γύρω από τις δύο οθόνες αλλά με και εντελώς διαφορετική εκτέλεση από ότι στο Tucson. Συγκεκριμένα, υπάρχει ένα ενιαίο ελαφριά κυρτό πάνελ όπου κάτω από ένα ενιαίο κρύσταλλο ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μοιάζει σαν συνέχεια της οθόνης (και οι δύο 12,5’’΄στον κορυφαίο συνδυασμό) του νέας γενιάς συστήματος infotainment. Χαρακτηριστικοί είναι και αεραγωγοί, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου είναι περιστροφικός, ενώ υπάρχει και επιλογή για τα οδηγικά προφίλ Drive Modes (Eco, Normal, Sport) και της λειτουργίας Terrain Mode για βέλτιστα δυναμικά χαρακτηριστικά.
Η γκάμα των κινητήρων δεν μας επιφυλάσσει εκπλήξεις και προέρχεται από το Tucson. Έτσι, οι βασικές είναι όλες turbo στα 1.600 κ.εκ. και τετρακύλινδρες. Οι βενζίνης αποδίδουν 150 και 180 ίππους, ενώ οι πετρελαίου 115 και 136 άλογα. Όλες συνδυάζονται με ήπια υβριδική υποβοήθηση εκτός από την βασική ντίζελ. Ψηλότερα τοποθετείται η φουλ υβριδική έκδοση του Sportage με τον 1.600άρη των 180 ίππων να συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 44,2 kW και μπαταρία 1,49 kWh για μια συνδυασμένη ισχύ στα 230 άλογα.
Ξεχωριστό ενδιαφέρον έχει η κορυφαία plug-in υβριδική έκδοση που αποδίδει συνδυαστικά 265 ίππους. Εδώ ο ίδιος κινητήρας βενζίνης συνδυάζεται με ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα 66,9 kW και μια μεγαλύτερη μπαταρία 13,8 kWh που διασφαλίζει ηλεκτρική κίνηση για τουλάχιστον 50 χιλιόμετρα στην πράξη.
Ανάλογα με την έκδοση υπάρχει χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο διπλού συμπλέκτη με 7 σχέσεις. Επίσης, η Kia αναφέρει μια προαιρετικά προσαρμόσιμη ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, στάνταρ είναι το Stop-and-Go, ενώ παρόλο που δεν διευκρινίζεται πιθανότατα η τετρακίνηση θα αποτελεί επιλογή για κάθε έκδοση κινητήρα με εξαίρεση την βασική (όπως στην περίπτωση του Tucson). Περισσότερα θα έχουμε σύντομα.
Δείτε επίσης: Solterra το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Subaru
- Οδηγός επιβίωσης για την πολυκατοικία: Απαραίτητες πληροφορίες για τη συμβίωση
- Οργή και θρήνος στο Μαγδεμβούργο για το μακελειό από τον Σαουδάραβα δράστη
- ΗΠΑ: Ο Τραμπ επισημαίνει ότι ο Μασκ δεν έχει τα προσόντα να γίνει πρόεδρος
- Super Μπάλα Live: Οι διαιτητικές ατασθαλίες πλήττουν το πρωτάθλημα
- Ψηφιακή ξενάγηση στα 32 θρησκευτικά μνημεία της Αττικής
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr