Αύξηση Πωλήσεων Καινούργιων Υβριδικών Αυτοκινήτων στην Ελλάδα, τον Ιούλιο

Αύξηση Πωλήσεων Καινούργιων Υβριδικών Αυτοκινήτων στην Ελλάδα, τον Ιούλιο

Τα υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσίασαν και πάλι αύξηση στις πωλήσεις τους, αποτελώντας τις δύο κατηγορίες που επιδείνωσαν ανοδική τάση. Τα υβριδικά αυτοκίνητα εμφάνισαν ιδιαίτερη δυναμική, σημειώνοντας αύξηση 9,9% σε σύγκριση με τον Ιούλιο του προηγούμενου έτους, φτάνοντας το 44,4% του συνόλου των πωλήσεων. Συγκεκριμένα, σχεδόν ένα στα δύο αυτοκίνητα διαθέτει κάποια μορφή υβριδικής τεχνολογίας.

Είναι γνωστό ότι τα υβριδικά αυτοκίνητα μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και έχουν χαμηλό κόστος τελών κυκλοφορίας, ενώ τα plug-in υβριδικά αυτοκίνητα παρέχουν ηλεκτρική αυτονομία αρκετών χιλιομέτρων, δίνοντάς τους τη δυνατότητα να λειτουργούν και ως ηλεκτρικά οχήματα.

Οι πωλήσεις των ηλεκτρικών αυτοκινήτων αυξήθηκαν επίσης κατά 3,7%, καταλαμβάνοντας το 13,9% του συνόλου των πωλήσεων. Αυτή η σημαντική αύξηση οφείλεται κυρίως στην γενναιόδωρη επιδότηση από το κράτος, καθώς και στις ελκυστικές τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, καθώς πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν υιοθετήσει στρατηγικές προσφορών. Αντίθετα, με πτωτική πορεία κινήθηκαν οι πωλήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων (-4,4%), πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων (-7,5%), φυσικού αερίου (-0,4%) και υγραερίου (-1,4%).

Στις προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών συνεχίζει να κυριαρχεί η κατηγορία «Β», με τα SUV να κατέχουν σημαντικό μερίδιο στις πωλήσεις. Το 52,4% των γενικών πωλήσεων ανήκαν σε αυτή την κατηγορία, με τα SUV να αντιπροσωπεύουν το 28,2%. Αυτή η κατηγορία συνδυάζει άνεση, ευρύχωρους χώρους, αξιοπιστία, μεγάλη οικονομία καυσίμου και ευελιξία κυρίως μέσα στις αστικές περιοχές. Η επόμενη κατηγορία σε προτίμηση είναι η «C», με συνολικό μερίδιο αγοράς 27,3%, ενώ ακολουθεί η κατηγορία «Α» με 11,4%.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading

Play