Η Volvo, ανακοίνωσε ότι αυξήθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων που διαθέτει στην παγκόσμια αγορά.
Η πολυτελής σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία κατέγραψε αύξηση του όγκου των πωλήσεων της κατά 40% τον Μάιο σε σχέση με τον περασμένο Απρίλιο. Ο φετινός Απρίλιος ήταν ο χειρότερος μήνας στον τομέα των πωλήσεων για όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες, λόγω της καραντίνας που επιβλήθηκε στις περισσότερες χώρες, για να μειωθεί η εξάπλωση του θανατηφόρου ιού COVID-19, αναφέρει το Reuters.
Στη σύγκριση με τον όγκο των πωλήσεων που σημειώθηκε τον φετινό πέμπτο μήνα της χρονιάς και τον αντίστοιχο περσινό μήνα η πτώση φθάνει το 25%. Όμως η αυξητική τάση σε σχέση με τον Απρίλιο είναι ένα αισιόδοξο μήνυμα για την διοίκηση της σουηδικής μάρκας.
Η σουηδική αυτοκινητοβιομηχανία πούλησε στη παγκόσμια αγορά 44.380 καινούργια αυτοκίνητα τον Μάιο, ενώ τον περασμένο Απρίλιο είχε ταξινομήσει 31.760 αυτοκίνητα.
Η αυξητική τάση του Μαΐου οφείλεται στην άρση της καραντίνας σε πολλές χώρες, στην ελεύθερη είσοδο των υποψήφιων αγοραστών στις εκθέσεις και στην αναμενόμενη ανάκαμψη της αγοράς αυτοκινήτων στις Ηνωμένες Πολιτείες Αμερικής, καθώς και στην ισχυρή ανάπτυξη της μάρκας στη Κίνα.
Η Volvo ανακοίνωσε ότι οι πωλήσεις της Κίνας αυξήθηκαν κατά 21,8% τον Μάιο, ενώ οι πωλήσεις των ΗΠΑ μειώθηκαν κατά 2,5% σε ετήσια βάση, αλλά ανέκαμψαν έντονα από τον Απρίλιο, καθώς τα κράτη άρχισαν να περιορίζουν τα μέτρα που ισχύουν λόγω της πανδημίας.
Οι πωλήσεις της premium σουηδικής μάρκας στην Ευρώπη μειώθηκαν κατά περίπου 50% τον Μάιο, καθώς εξακολουθούν να επηρεάζονται σε μεγάλο βαθμό από περιορισμούς σε πολλές χώρες, αλλά η Volvo ανακοίνωσε ότι η αγορά της Ευρώπης έχει δείξει ανάκαμψη σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.
Πηγή: ΑΠΕ ΜΠΕ