Η ανανέωση της Dacia αντικατοπτρίζεται πλέον στο νέο λογότυπο και στο νέο σήμα, που και τα δύο σηματοδοτούν την εικόνα μίας ξεχωριστής και δυναμικής μάρκας.
Τα δύο αυτά καινούργια στοιχεία δημιουργήθηκαν από τη σχεδιαστική ομάδα, με σκοπό να εκφραστεί το πνεύμα της μάρκας.
Το επίκεντρο της νέας αισθητικής φιλοσοφίας είναι το λογότυπο, που χαρακτηρίζεται από τη στιβαρότητα και τη σταθερότητα. Η μορφή των γραμμάτων έχει αναβαθμιστεί με το «D» και το «C» να αντανακλούν την ευφυΐα και τη δημιουργικότητα.
Το σήμα της μάρκας έχει μεγάλη “συγγένεια” με το λογότυπο, καθώς τα αντικριστά «D» και «C» αντικατοπτρίζουν ένα πανίσχυρο δεσμό των κρίκων μίας αλυσίδας.
Σκοπός της Dacia είναι το νέο σήμα της να είναι άμεσα αναγνωρίσιμο από μακριά.
Δείτε επίσης: Bugatti Chiron Super Sport: Έχει σχεδιαστεί για βέλτιστη αεροδυναμική απόδοση
©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ