Διστακτικότητα των Ευρωπαίων πολιτών στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων: Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις

Διστακτικότητα των Ευρωπαίων πολιτών στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων: Οι παράγοντες που επηρεάζουν τις πωλήσεις

Οι Ευρωπαίοι πολίτες παραμένουν διστακτικοί στην αγορά καινούριων αυτοκινήτων το τελευταίο χρονικό διάστημα. Αυτός είναι ένας από τους κύριους λόγους της μείωσης των πωλήσεων σε όλη την Ευρώπη, μαζί με τις υψηλές τιμές των νέων μοντέλων. Από την άλλη, τα αυστηρά όρια ρύπων που έχουν τεθεί από τη Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα παίξουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του χάρτη των πωλήσεων, κυρίως των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, αφού οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα δώσουν επιπλέον κίνητρα για την απόκτησή τους αντί να αναγκαστούν να πληρώσουν δυσβάστακτα πρόστιμα.

Στο κομμάτι των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, η μείωση των επιδοτήσεων θα φρενάρει τις πωλήσεις σε κράτη που δεν τις προσφέρουν. Επιπλέον, τα οικονομικά προβλήματα που υπάρχουν στη Γερμανία και τη Γαλλία επηρεάζουν την πορεία των συνολικών πωλήσεων, καθώς αυτές οι χώρες αποτελούν ατμομηχανές της αυτοκίνησης στην Ευρώπη. Ωστόσο, οι πωλήσεις το 2025 αναμένονται να κυμανθούν στα ίδια επίπεδα, σύμφωνα με την εταιρεία S&P Global Mobility.

«Οι βασικές προκλήσεις στην ηλεκτροκίνηση θα κινηθούν πάντα σε συνάρτηση με τους δασμούς που επέβαλε η ΕΕ στα κινέζικα αυτοκίνητα, τους δασμολογικούς κινδύνους και τα νέα όρια εκπομπών ρύπων» τόνισε ο εκτελεστικός διευθυντής της S&P Global Mobility, Colin Couchman.

Παρά τις προκλήσεις, ο τομέας της ηλεκτροκίνησης παραμένει σημαντικός στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων αναμένονται να φτάσουν τα 15,1 εκατομμύρια μονάδες για το 2025, αυξημένες κατά 30% σε σύγκριση με το 2024, αντιπροσωπεύοντας περίπου το 16,7% των παγκόσμιων πωλήσεων.

Αυτές οι πωλήσεις έρχονται σε μία εποχή γεμάτη αβεβαιότητες και προβλήματα που σχετίζονται με την υποδομή φόρτισης, τη διαθεσιμότητα μπαταριών και τις παγκόσμιες τάσεις.

Loading

Play