DS 4 Hybrid: Πάνω από το 50% των αστικών διαδρομών με αμιγώς ηλεκτρική κίνηση

Μετά το DS 3 Hybrid, η γαλλική εταιρεία συνεχίζει την πορεία της προς τον «εξηλεκτρισμό» με το DS 4 Hybrid. Το νέο μοντέλο διαθέτει αυτοφορτιζόμενη μπαταρία και τη δυνατότητα κάλυψης άνω του 50% των αστικών διαδρομών αμιγώς ηλεκτρικά, χωρίς εκπομπές ρύπων.

Το σύστημα κίνησης περιλαμβάνει έναν βενζινοκινητήρα 136 ίππων με 230 Nm ροπής και ένα νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων. Το κιβώτιο ενσωματώνει ηλεκτροκινητήρα 21 kW (29 ίππων) με 55 Nm ροπής, ενώ η μπαταρία 0,9 kWh ιόντων λιθίου, τοποθετημένη κάτω από το κάθισμα του οδηγού, διασφαλίζει ότι ο χώρος της καμπίνας και των αποσκευών παραμένει ανέπαφος.

Ο βενζινοκινητήρας είναι τρικύλινδρος με χωρητικότητα 1.199 κ. εκ. και λειτουργεί σε κύκλο Miller, προσφέροντας υψηλότερη θερμοδυναμική απόδοση, καθώς και σημαντική μείωση στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2. Η πίεση στο σύστημα τροφοδοσίας έχει επίσης αυξηθεί στα 350 bar.

Από την άλλη, ο ηλεκτροκινητήρας μόνιμου μαγνήτη, ενσωματωμένος στο νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη e-DCS6, μπορεί να λειτουργεί αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια υπό μέτρια φορτία, χωρίς τη βοήθεια του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Κατά την επιβράδυνση, ο ηλεκτροκινητήρας λειτουργεί ως γεννήτρια, ανακτώντας κινητική ενέργεια για την τροφοδοσία της μπαταρίας και παρέχοντας ενέργεια για την εκκίνηση του βενζινοκινητήρα.

Το DS 4 Hybrid προσφέρει επίσης βελτιωμένες επιδόσεις, απαιτώντας 10,4 δευτερόλεπτα για την επιτάχυνση από στάση μέχρι τα πρώτα 100 χλμ/ώρα, ενώ τα πρώτα 1000 μέτρα καλύπτονται σε 31,7 δευτερόλεπτα.

©

Loading