Μέχρι τα τέλη του 2021 η BMW στοχεύει να πουλήσει συνολικά ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα. Αυτόν το στόχο διατύπωσαν στο σύνολό τους οι άνθρωποι της γερμανικής εταιρείας, κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (IAA).
Σύμφωνα με τα πλάνα της BMW, η ηλεκτροκίνηση θα εξελιχθεί με διαφορετικούς ρυθμούς σε κάθε αγορά, λόγω των διαφορών στην υποδομή, στα οδηγικά προφίλ των πελατών και στα ρυθμιστικά πλαίσια. Σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, η ζήτηση των πελατών πρέπει να διασφαλίζει ότι πάνω από το 50% των ταξινομήσεων νέων οχημάτων στην πολυτελή κατηγορία της Κίνας θα αφορά αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα μπαταρίας το 2030. Η αντίστοιχη αυτή τιμή για την Ευρώπη υπολογίζεται περίπου στο 25%, ενώ στις ΗΠΑ, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά οχημάτων σε όλο τον κόσμο, το ποσοστό θα κυμαίνεται στα επίπεδα της ευρωπαϊκής.
Η τεχνολογία κυψελών καυσίμου υδρογόνου μπορεί να αποτελέσει μία ρεαλιστική λύση, κυρίως για μεγάλες αποστάσεις. Οι επικεφαλής εκτιμούν ότι η ζήτηση για τη συγκεκριμένη τεχνολογία θα αυξηθεί το δεύτερο μισό της επόμενης δεκαετίας και ένας δοκιμαστικός στόλος οχημάτων με κυψέλες καυσίμου θα λανσαριστεί το 2022.
Δεν θα πρέπει να ξεχνάμε ότι τα 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που είχαν ανακοινωθεί ότι θα βγουν στην παραγωγή το 2025 θα διατίθενται τώρα δύο χρόνια νωρίτερα, το 2023. Πάνω από τα μισά από αυτά τα 25 μοντέλα θα είναι πλήρως ηλεκτρικά.