Προ των πυλών βρίσκεται η νέα, τρίτη γενιά της BMW X1 που ολοκλήρωσε τις δοκιμές. Το νέο μοντέλο αναμένεται να κυκλοφορήσει σύντομα, αντικαθιστώντας το υπάρχον, που πωλείται από το 2015. Ερχεται και νέα X2…
Έρχεται η ώρα για την ολοκαίνουργια BMW X1. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα τελευταία κομμάτια είναι αυτά που διατίθενται σήμερα και θα παραδοθούν μέχρι το πρώτο τρίμηνο του 2022.
Μάλιστα ένα σημαντικό κομμάτι των κομματιών σε… στοκ θα διατεθεί από την BMW στην Ελλάδα, η οποία στην Ευρώπη (και αναλογικά με τον πληθυσμό και την αγορά) διατηρεί την X1 ένα από τα best seller, παρά τα χρόνια της…
Αμέσως μετά, η νέα σαφώς πιο προηγμένη γενιά X1 (το σημερινό μοντέλο είναι σχεδόν ίδιο από το 2015) ξεκινάει τη νέα εμπορική του καριέρα, προσπαθώντας να χτυπήσει εμπορικά τα ήδη πετυχημένα νέα Audi Q3, Mercedes GLA, Lexus UX αλλά και τα Volvo XC40 και Peugeot 3008, απο τα οποία μάλιστα έχει καταγραφεί έντονη… διαρροή πελατών της BMW προς το Σουηδικό και το Γαλλικό μοντέλο.
Στο τελευταίο video από τις δοκιμές της BMW X1 στο Nurburgring η προσπάθεια να μαντέψετε το σχήμα της είναι ακόμα δύσκολη, καθώς το καμουφλάζ και οι εξωτερικές επενδύσεις κάνουν καλή δουλειά και κρατούν καλά κρυμμένες τις αλλαγές. Ωστόσο, φαίνεται ότι η μάσκα (σήμα κατατεθέν) θα είναι σημαντικά μεγαλύτερη, ίσως είναι το ίδιο μεγάλη όσο και στη νέα σειρά 4. Επίσης, διαθέτει πιο λεπτούς προβολείς και νέα πίσω φώτα, με τα τελευταία να μην είναι αυτά του πρωτοτύπου.
Το εσωτερικό δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι εντελώς νέο με μία πιο μινιμαλιστική διάταξη. Μια καμπύλη κεντρική οθόνη πιθανότατα θα κυριαρχήσει στο νέο ταμπλό, παρέχοντας πρόσβαση στις περισσότερες λειτουργίες του αυτοκινήτου . Οι αεραγωγοί, τα χειριστήρια του συστήματος εξαερισμού, το τιμόνι και ο επιλογές ταχυτήτων θα επανασχεδιαστούν και λέγεται ότι τα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, θα ολοκληρώσουν τις αλλαγές.
Κινητήρες εσωτερικής καύσης, θα δίνουν «ζωή» στην γκάμα της Χ1. Θα τους πλαισιώνουν μοτέρ με υβριδικά συστήματα plug-in και ένα ηλεκτρικό μοντέλο θα ολοκληρώσει σταδιακά την γκάμα μέχρι το 2023. H αμιγώς ηλεκτρική «iX1» θα διαθέτει μπαταρία είτε 60 είτε 90 kWh, που θα εξασφαλίζει αυτονομία 450 και 550 km αντίστοιχα.
Σε ότι αφορά την τιμής της, παρότι θα είναι σαφώς αναβαθμισμένη από την υπάρχουσα γενιά, σε όλα τα επίπεδα, Γερμανικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως θα κυμανθεί στα σημερινά δεδομένα, δηλαδή λίγο κάτω από τα 30.000€…
Μετά την X1, άμεσα σειρά παίρνει και η X2 η οποία θα έχει παρόμοια τεχνικά χαρακτηριστικά με αυτά της νέα X1.
Δείτε επίσης: Έρχεται και έκδοση «S» της Aston Martin DBX
- Η Φαϊρούζ γιορτάζει 90 χρόνια ζωής εν μέσω κρίσης στον Λίβανο
- Sos για τις ενδονοσοκομειακές λοιμώξεις στην Ελλάδα
- Σφοδρός πολιτικός αγώνας στην Ουρουγουάη: Καθηγητής Ιστορίας και Κτηνίατρος διεκδικούν την προεδρία
- Ανεξαρτητοποίηση βουλευτών Τσάκρη και Πούλου: Νέες πολιτικές ισορροπίες στη Βουλή
- Τροχαίο ατύχημα στην Εγνατία Οδό: Εγκλωβισμένα δύο άτομα
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr