Θα ισχύσει τελικά η ακύρωση της Renault από το ιαπωνικό γκραν πρι της Φόρμουλα 1, καθώς η γαλλική ομάδα αποφάσισε να μην καταθέσει έφεση, μολονότι εκφράζει, στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε, την πεποίθηση ότι η ποινή «δεν είναι ανάλογη με προηγούμενες κυρώσεις για παρόμοιες παραβάσεις» κανονισμών.
Η Racing Point είχε καταγγείλει τη Renault στη Σουζούκα για παράβαση των κανονισμών που αφορούσε σε σύστημα ελέγχου της πέδησης στα μονοθέσιά της, κάτι που αμφισβήτησε η γαλλική ομάδα. Η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου εξέτασε την καταγγελία και έκρινε ότι με το σύστημα αυτό, το οποίο άλλαζε την κατανομή της πέδησης ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς, η Renault παραβίασε τους κανονισμούς αναφορικά με τα οδηγικά βοηθήματα. Αποτέλεσμα αυτού ήταν οι οδηγοί της γαλλικής ομάδας, ο Αυστραλός Ντάνιελ Ρικιάρντο που τερμάτισε έκτος και ο Γερμανός Νίκο Χούλκενμπεργκ που κατέλαβε την δέκατη θέση, να ακυρωθούν και να χάσουν τους εννέα βαθμούς που είχαν πάρει στην πίστα της Σουζούκα.
Η Renault είχε τη δυνατότητα να καταθέσει έφεση, ωστόσο οι άνθρωποι της γαλλικής ομάδας αποφάσισαν να μην προχωρήσουν σε αυτή, τονίζοντας μεταξύ άλλων στη σχετική ανακοίνωση ότι «δεν θέλουμε να επενδύσουμε περισσότερο χρόνο και προσπάθεια σε μια στείρα συζήτηση αναφορικά με την υποκειμενική εκτίμηση, και επομένως ποινή, που σχετίζεται με ένα βοήθημα που μειώνει τον φόρτο εργασίας του οδηγού», χωρίς να βελτιώνει την απόδοση του μονοθεσίου». Μετά την εξέλιξη αυτή, δυσκολεύει η προσπάθεια της Renault να κατακτήσει την τέταρτη θέση στο πρωτάθλημα κατασκευαστών, αφού βρίσκεται πλέον 43 βαθμούς πίσω από τη McLaren, ενώ τη γαλλική ομάδα ακολουθούν η Toro Rosso (από απόσταση έξι βαθμών) και η Racing Point (από απόσταση δέκα βαθμών).