Ραγδαίες είναι οι εξελίξεις σε ότι αφορά την αντιπροσώπευση της Volvo στην Ελλάδα, μετά και τα νέα δεδομένα που έφερε ο κορωνοϊός…
Σύμφωνα με τις πληροφορίες, η ηγεσία της Volvo Europe είναι σε προχωρημένες συζητήσεις με μεγάλο Ελληνικό επιχειρηματικό όμιλο, έχοντας σχεδόν συμφωνήσει να αναλάβει την αντιπροσωπεία της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό ουσιαστικά θα σημάνει και την επιχειρηματική αποχώρηση της «μαμάς» εταιρείας από την Ελλάδα, αφού η «Volvo Car Ελλάς» είναι θυγατρική της Volvo.
Η απόφαση αποχώρησης έχει παρθεί από τους ΚινεζοΣουηδούς εδώ και δύο χρόνια, αλλά η υλοποίησή της καθυστέρησε κυρίως λόγω της πολιτική αλλαγής στην Ελλάδα και των δεδομένων ανάπτυξης, που έδειχνε η Ελληνική αγορά αυτοκινήτου.
Η Πανδημία του covid-19 και η τεράστια οικονομική κρίση που επήλθε, έχει κλονίσει οικονομικά την Volvo, περισσότερο από άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες και αυτό γιατί ουσιαστικά η διάρκειά της έχει ξεκινήσει από το Νοέμβριο του 2019 όταν η Κίνα ήταν στο επίκεντρο του ξεκινήματος της κρίσης.
Η ιδιοκτήτρια της Volvo, Κινέζική «Geely Automobile Holdings Ltd» αναγκάστηκε να σταματήσει για αρκετό διάστημα την παραγωγή αυτοκινήτων και ανταλλακτικών, μεταξύ των οποίων και Volvo. Ομοίως συνέβη και την περίοδο που ο κορωνοϊός χτύπησε την Ευρώπη, με τις αντίστοιχες μονάδες παραγωγής.
Παράλληλα ήρθε -πριν λίγες ημέρες- και μία μεγάλη ανάκληση αυτοκινήτων Volvo (η μεγαλύτερη στην ιστορία της εταιρείας) με κόστος εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ, για πρόβλημα στις εμπρόσθιες ζώνες ασφαλείας 2,2 εκατομμυρίων αυτοκινήτων. Σημειώστε πως εκτός του τεράστιου κόστους της ανάκλησης, η εταιρεία δέχεται και ένα γερό ηθικό πλήγμα, αφού από τις αρχές της δεκαετίας έχει ως σημαία της την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών των αυτοκινήτων της. Μία ανάκληση λοιπόν σε ζώνες ασφαλείας λόγω προβληματικής λειτουργίας, είναι θέμα για την Volvo…
Αποτέλεσμα όλων αυτών των παραπάνω είναι το γκρουπ της Volvo να ανακοινώσει δραστικές περικοπές, μεταξύ των οποίων και την απόλυση άνω των 4.100 εργαζομένων της.
Όλα τα παραπάνω οδηγούν την Volvo να επαναξιολογήσει τις επενδύσεις της -ιδιαίτερα σε μικρές αγορές όπως της χώρας μας- και εφόσον υπάρξει ενδιαφέρον να δώσει την αντιπροσώπευση της μάρκας και φυσικά να γλιτώσει όλο αυτό το μεγάλο κόστος.
Πηγή: newsauto.gr