H συντήρηση του οχήματος

H συντήρηση του οχήματος

Μετά την αγορά του αυτοκινήτου το ενδιαφέρον των οδηγών εστιάζεται στον τομέα της συντήρησης του οχήματος. Η πλειονότητα των οδηγών επιθυμεί το καινούργιο αυτοκίνητο τους να συντηρηθεί σύμφωνα με τις προδιάγραφες του κατασκευαστή, να αξιοποιήσουν όλα τα στοιχεία ασφάλειας, άνεσης και συνδεσιμότητας που διαθέτει το νέο αυτοκίνητο τους και να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή αξιοπιστία και αντοχή.

Όμως η υψηλή δαπάνη για την σωστή και εργοστασιακή συντήρηση είναι ο κυριότερος λόγος που οι οδηγοί επιλέγουν συνέργεια εκτός του επίσημου δικτύου των αυτοκινητοβιομηχανιών, τα οποία μειώνουν την συνολική δαπάνη για την συντήρηση.

Η διασφάλιση της σωστής συντήρησης ενός οχήματος είναι ζωτικής σημασίας για την παράταση της διάρκειας ζωής του ευρωπαϊκού στόλου οχημάτων.

Ο τομέας της αυτοκινητοβιομηχανίας και μετά την πώληση είναι μια σύνθετη, στιβαρή και εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά που παρέχει το δίκτυο υποστήριξης για εκατομμύρια αυτοκίνητα, φορτηγά, φορτηγά και λεωφορεία στην Ευρώπη.

Tα πολύπλευρα και ποικίλα τμήματα της αυτοκινητοβιομηχανίας καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα επισκευής, συντήρησης και συντήρησης, από την προμήθεια ανταλλακτικών έως τον εξοπλισμό και τη συντήρηση.

Οι ιδιοκτήτες επιβατικών αυτοκινήτων και επαγγελματικών οχημάτων βασίζονται σε ένα δίκτυο προμηθευτών ανταλλακτικών, εξαρτημάτων και επισκευαστών για να διατηρούν τα οχήματά τους σε σωστή κατάσταση λειτουργίας. Το 90% των καταναλωτών είναι ικανοποιημένοι με τις προσφορές επισκευής και συντήρησης της εξαιρετικά ανταγωνιστικής αγοράς. Λαμβάνουν ενημερωμένες αποφάσεις σχετικά με το πού να επισκευάσουν το όχημά τους με βάση παράγοντες όπως η τιμή, η ευκολία, η ποιότητα και η ηλικία / αξία του οχήματός τους.

Ωστόσο, οι προτιμήσεις των καταναλωτών δεν είναι σταθερές και αλλάζουν καθώς τα οχήματά τους γερνούν. Κατά συνέπεια, οι κατασκευαστές οχημάτων δεν είναι κυρίαρχοι παίκτες στη συντήρηση μετά την αγορά κατά τη διάρκεια ζωής του μέσου οχήματος.

Οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις που περιλαμβάνουν τα λεγόμενα «εξουσιοδοτημένα» δίκτυα επισκευής αποτελούν αναπόσπαστο μέρος της συνολικής αγοράς ανταλλακτικών και παρέχουν πολύτιμη εξυπηρέτηση σε εκείνους τους πελάτες που εκτιμούν την ποιότητα, τη διαφάνεια και την τεχνογνωσία που παρέχουν. Οι πελάτες επιλέγουν να επισκέπτονται το εξουσιοδοτημένο δίκτυο επισκευαστών βάσει του δικού τους συνόλου παραγόντων αποφασιστικότητας με τον ίδιο τρόπο που άλλοι πελάτες επιλέγουν να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες του ανεξάρτητου δικτύου.

Εδώ καθοριστικό ρόλο παίζει η τελική τιμή για την συντήρηση και την επισκευή του αυτοκινήτου, που συνήθως είναι σημαντικά υψηλότερη στα «εξουσιοδοτημένα» δίκτυα επισκευής σε σχέση με το ανεξάρτητο δίκτυο, που έχει ειδίκευση στη συντήρηση των αυτοκινήτων.

Το ανεξάρτητο δίκτυο, συμπιέζει το κόστος και το κέρδος για να αποκτήσει πελατεία και σε μεγάλο βαθμό σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες επιτυγχάνει τον στόχο του, στηριζόμενο και στις ικανότητες των ειδικευμένων μηχανικών τους.

Οι εξουσιοδοτημένοι επισκευαστές προσθέτουν αξία εστιάζοντας σε περιορισμένο αριθμό επωνυμιών και συμφωνώντας να πληρούν τα υψηλά πρότυπα εξυπηρέτησης, εκπαίδευσης, εξοπλισμού και εξυπηρέτησης πελατών των κατασκευαστών οχημάτων. Είναι ανεξάρτητες επιχειρήσεις, αλλά αυτή η συγκέντρωση στην ποιότητα επισκευής και συντήρησης είναι υπεύθυνη για σταθερά υψηλή ποιότητα και βαθμολογία ικανοποίησης των καταναλωτών.

Οι εξουσιοδοτημένοι πελάτες του δικτύου επισκευής εκτιμούν τη διαφάνεια όσον αφορά την τιμή και την ποιότητα ανταλλακτικών που προσφέρουν τα εξουσιοδοτημένα δίκτυα.

Η αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται για να διασφαλίσει ότι υπάρχει μια δίκαιη και ισορροπημένη αγορά αυτοκινήτων στην οποία οι καταναλωτές έχουν πρόσβαση σε αξιόπιστες, οικονομικά αποδοτικές υπηρεσίες επισκευής και συντήρησης που εξασφαλίζουν τη σωστή μεταχείριση των οχημάτων τους κατά τη διάρκεια των κύκλων ζωής τους.

Σπύρος Ρέκκας

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play