Η ασφαλής κίνηση των αυτοκινήτων θα εξασφαλίζεται πλέον ως έναν βαθμό από τις τεχνολογικές εξελίξεις τα συστήματα οδηγικής υποβοήθησης οδηγού και την ανάπτυξη των συστημάτων αυτόνομης οδήγησης.
Στο ελάχιστο πλέον θα βρίσκεται ο παράγοντας «λάθους» στα περισσότερα σύγχρονα οχήματα, τα οποία πλέον διαθέτουν συστήματα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2, ενώ πολλά από αυτά έχουν περάσει ήδη στο επίπεδο 3. . Πολλαπλά δεδομένα, που συλλέγονται από τα ραντάρ και τους αισθητήρες, αναλύονται προς όφελος της ασφάλειας του οδηγού και θα του επιτρέπουν να οδηγεί ένα όχημα ακόμη κάτω από δύσκολες συνθήκες.
Παράλληλα, συγκεντρώνονται και άλλα δεδομένα που θα παίξουν σημαντικό ρόλο στην αυτοκινητοβιομηχανία και θα εξελίξουν τα μελλοντικά προϊόντα, μέσω επεξεργασίας που θα συνδράμει στην περαιτέρω εξέλιξη των εφαρμογών τεχνητής νοημοσύνης, με τις ανανεωμένες εκδόσεις να εγκαθιδρύονται στα μελλοντικά οχήματα.
Με πολλαπλές έρευνες να αποδεικνύουν ότι τα περισσότερα ατυχήματα στους δρόμους γίνονται λόγω λάθους του οδηγού, ο περιορισμός τέτοιων σφαλμάτων θα έχει αποτέλεσμα και την μείωση των ατυχημάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι η Κομισιόν έχει νομοθετήσει την υποχρεωτικότητα πολλών ανάλογων συστημάτων στα αυτοκίνητα για τα επόμενα χρόνια, με σκοπό τη μείωση των ατυχημάτων.
Προς το παρόν, κυκλοφορούν οχήματα που προειδοποιούν τον χρήστη για πιθανό λάθος του ή τον προειδοποιούν για ενδεχόμενους κινδύνους, καθιστώντας όποια ενέργεια κάνουν στηριζόμενη στην ατομική ενεργητικότητα του οδηγού. Αντίθετα, τα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού (ADAS) θα αναλαμβάνουν τα ίδια λειτουργίες ασφάλειας κατά τη διάρκεια της οδήγησης, όπως να κρατήσουν το όχημα στη λωρίδα με μικρές διορθώσεις του τιμονιού ή να πατήσουν φρένο στην θέαση ενός εμποδίου. Αυτά τα συστήματα θεωρούνται συμπληρωματικά, αλλά θα καταστούν άκρως αναγκαία κατά τη διάρκεια της οδήγησης.
Παράλληλα, η συνδεσιμότητα των οχημάτων είναι σημαντικός παράγοντας, καθώς υπάρχει άμεση πληροφόρηση διαφόρων καταστάσεων ενός αυτοκινήτου με ένα άλλο, προετοιμάζοντας τον οδηγό για προβλήματα ή εμπόδια που υπάρχουν στον δρόμο. Παραδείγματος χάριν, εφόσον ένα αυτοκίνητο συναντήσει ένα ολισθηρό οδόστρωμα και χαμηλή πρόσφυση, στέλνει τα δεδομένα σε άλλα αμάξια, ενημερώνοντας για την κατάσταση. Η ανταλλαγή των πληροφοριών μεταξύ των αμαξιών αφορά προς το παρόν αυτοκίνητα που βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Όμως, πολύ σύντομα, η απόσταση θα επεκταθεί και από τη βάση δεδομένων θα μπορούν να παίρνουν πληροφορίες όλα τα αυτοκίνητα .
Δείτε επίσης: To politic.gr στην 41η Ανάβαση Πορταριάς (pics & vids)
- Κίνα: Σαφής προειδοποίηση προς τις ΗΠΑ για την στρατιωτική βοήθεια στην Ταϊβάν
- Φορτσάρισμα στο β΄ ημίχρονο για την ΑΕΛ (3-0 απέναντι στη Νίκη Βόλου)
- Κακοκαιρία: Χιονοπτώσεις στα ορεινά της Ελλάδας
- Εντυπωσιακή νίκη της Μπόρνμουθ στο Ολντ Τράφορντ (3-0) – Ικανή να αποτύχει η Τσέλσι (0-0)
- Επιβλητική νίκη της Μπόρνμουθ στο Ολντ Τράφορντ με 3-0 απέναντι στη Γιουνάιτεντ
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr
©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ