Τα περιορισμένα σημεία φόρτισης αποτελούν το μεγαλύτερο πρόβλημα στην ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης. Αν και η χρήση ηλεκτρικής ενέργειας από ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο κυρίως εντός πόλης είναι πολύ φθηνότερη σε σχέση με το αντίστοιχο κόστος ενός συμβατικού αυτοκινήτου που χρησιμοποιεί υγρά καύσιμα, η έλλειψη ταχυφορτιστών υπονομεύει την ανάπτυξή της. Αυτό αναφέρει ένα νέο έγγραφο του Κοινωνικού Ιδρύματος Αγοράς (SMF), το οποίο υπογραμμίζει την ανάγκη μείωσης των τιμών των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Η εγκατάσταση των σημείων φόρτισης είναι ένα από τα μέτρα που πρέπει να συμπεριλάβουν τα κράτη μέλη στα σχέδιά τους, καθώς οι κυβερνήσεις θα πρέπει να επικεντρωθούν στην παροχή κινήτρων για την ανάπτυξη της υποδομής φόρτισης και στην επέκταση των κυβερνητικών προγραμμάτων που καθιστούν τα ηλεκτρικά οχήματα πιο προσιτά. Όπως προσδιορίζει το έγγραφο SMF, οι εταιρείες μίσθωσης μπορούν να συμβάλουν στην ελάφρυνση του αρχικού κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων.
Είναι σημαντικό να αναγνωρίσουμε ότι οι εταιρείες μίσθωσης δεν αποτελούν πανάκεια και ότι απαιτείται μια ευρύτερη στρατηγική για τη δημιουργία μιας ισχυρής αγοράς για οχήματα μηδενικών εκπομπών ρύπων. Αυτή η στρατηγική θα πρέπει να περιλαμβάνει συνδυασμό κινήτρων, ανάπτυξης υποδομών και μέτρων για την προώθηση της ηλεκτροκίνησης και της βιώσιμης κινητικότητας.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ