Για να ενισχύσει το λανσάρισμα της νέας γκάμας οχημάτων της, η CUPRA παρουσίασε σήμερα την στρατηγική ψηφιοποίησης, την οποία θα εφαρμόσει σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς.
Αυτή η online πλατφόρμα είναι ένα εικονικό περιβάλλον, όπου οι χρήστες μπορούν να φτιάξουν το δικό τους προφίλ και να αλληλεπιδράσουν με άλλα άτομα χρησιμοποιώντας λειτουργία φωνητικής συνομιλίας. Οι χρήστες παράλληλα είναι ελεύθεροι να «ανακαλύψουν» τα μοντέλα της εταιρείας, αλλά και τα βασικά χαρακτηριστικά τους.
Κ.Π.
©Πηγή: amna.gr