Η δημόσια χρέωση στην Ευρώπη γίνεται πιο εύκολη, σύμφωνα με το 80% των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Σύμφωνα με έρευνα της συμβουλευτικής εταιρείας Roland Berger, το 80% των ιδιοκτητών ηλεκτρικών αυτοκινήτων δηλώνει ότι η δημόσια χρέωση στην Ευρώπη έχει γίνει πιο εύκολη την τελευταία εξάμη. Ανάμεσα στους κατόχους ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το 23% εφάρμοσε δημόσιους φορτιστές για να καλύψει τις ενεργειακές του ανάγκες, με τη συχνότητα χρήσης να φτάνει μέχρι και το 20% των ετήσιων απαιτήσεων.

Επιπλέον, το 30% χρησιμοποιεί δημόσιους φορτιστές για να καλύψει το 20% έως 40% των ενεργειακών του αναγκών, ενώ το 47% επενδύει στη δημόσια χρέωση για παραπάνω από το 40% των αναγκών του.

Στην Ιαπωνία, τα αντίστοιχα ποσοστά δείχνουν ότι το 33% των οδηγών ηλεκτρικών αυτοκινήτων χρησιμοποιεί δημόσιους φορτιστές με συχνότητα έως 20%, το 28% τους αξιοποιεί για να καλύψει το 20% έως 40% των ετήσιων απαιτήσεών τους και το 39% για πάνω από το 40% των αναγκών τους.

Αξιολογώντας τις μεγάλες διαφορές μεταξύ Ευρωπαίων και Ιαπώνων οδηγών, παρατηρείται ότι οι Ευρωπαίοι προτιμούν να φορτίζουν τα αυτοκίνητά τους στο σπίτι, κυρίως αυτοί που μένουν σε μονοκατοικίες. Αντίθετα, οι Ιάπωνες δεν έχουν υιοθετήσει μαζικά την ηλεκτροκίνηση, κυρίως λόγω περιορισμένων ηλεκτρικών μοντέλων στην αγορά, καθώς και λόγω χαμηλού επιπέδου υποδομής για δημόσιους φορτιστές στην Ιαπωνία.

Η μελέτη καταδεικνύει ότι η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης έχει επιβραδυνθεί το 2023 σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον ότι η Κίνα επεκτείνει την ηγετική της θέση σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά τις δημόσιες φορτίσεις, ενώ οι ΗΠΑ, η Γερμανία και η Ολλανδία δείχνουν στασιμότητα στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

©Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Loading