Η Ford πραγματοποίησε μία σειρά εκτεταμένων δοκιμών του συστήματος eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία

Η Ford πραγματοποίησε μία σειρά εκτεταμένων δοκιμών του συστήματος eCall στην Ελλάδα σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία

Η Ford φροντίζει για την ασφάλεια των επιβατών και αυτός είναι ο λόγος που όλα τα οχήματα διαθέτουν τη προηγμένη τεχνολογία eCall που ενημερώνουν αυτόματα σε περίπτωση ατυχήματος το πλησιέστερο κέντρο αντιμετώπισης περιστατικών έκτακτης ανάγκης, μέσω του αριθμού 112, για τα στοιχεία και την ακριβή θέση του οχήματος. Πλέον, χάρη στις πρόσφατες αναβαθμίσεις που πραγματοποιήθηκαν, με κάθε κλήση προς τον αριθμό 112 αποστέλλονται αυτόματα περισσότερα στοιχεία του αυτοκινήτου, όπως η μάρκα του αυτοκινήτου, το χρώμα του, ο τύπος του καυσίμου που χρησιμοποιεί κ.α.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η λειτουργία eCall ενεργοποιείται αυτόματα μόνο σε περίπτωση ατυχήματος που χρειάζεται η παροχή βοήθειας και δεν περιλαμβάνει την αποστολή προσωπικών στοιχείων, όπως για παράδειγμα το ονοματεπώνυμο του ιδιοκτήτη του οχήματος.

Θέλοντας να δοκιμάσει την εύρυθμη και απρόσκοπτη λειτουργία του συστήματος eCall στη χώρα μας, η Ford σε συνεργασία με την Πολιτική Προστασία διεξήγαγε πρόσφατα στην Ελλάδα μια σειρά εκτεταμένων δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες. Από αυτές διαπιστώθηκε στην πράξη η αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας eCall των μοντέλων Ford να εντοπίζει το όχημα, καθώς και τη δυνατότητα επικοινωνίας του διαχειριστή της κλήσης έκτακτης ανάγκης με τον οδηγό του οχήματος.

Κ.Π.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play