Η ιδέα ότι οι κλασικές συλλεκτικές αυτοκίνητα ενδιαφέρουν κυρίως τους μεγαλύτερους αγοραστές αποδείχθηκε εσφαλμένη, σύμφωνα με έρευνα που ανέδειξε σημαντικά στοιχεία για τη GenZ. Σύμφωνα με την έρευνα της εταιρείας ασφάλισης κλασικών αυτοκινήτων Hagerty, το 60% των ερωτηθέντων της GenZ ενδιαφέρεται να αποκτήσει ένα κλασικό αυτοκίνητο, σε αντίθεση με το 31% των baby boomers.
Η έρευνα αποκάλυψε ότι το 75% της GenZ εκφράζει αγάπη για τη οδήγηση, αμφισβητώντας την αντίληψη ότι οι νεότεροι δείχνουν προτίμηση στην εύκολη μετακίνηση μέσω υπηρεσιών όπως η Uber. “Η αλλαγή γενιάς έχει ήδη αρχίσει”, δήλωσε ο McKeel Hagerty, Διευθύνων Σύμβουλος της Hagerty, υπογραμμίζοντας την αυξανόμενη επιρροή των Millennials και GenZ στη συλλογή αυτοκινήτων.
Η αύξηση της οικονομικής δυνατότητας και η δημοτικότητα των διαδικτυακών δημοπρασιών συμβάλλουν επίσης στη στήριξη αυτής της τάσης. Ο Hagerty προειδοποιεί τη GenZ να μην βλέπει τα αυτοκίνητα ως απλές επενδύσεις, αλλά να επιλέγουν με γνώμονα την προσωπική τους ευχαρίστηση στην οδήγηση.