Η Nissan, μέσω της πρόσφατης έκθεσής της, παρουσίασε το όραμά της, τις στρατηγικές της, τα επιχειρηματικά της σχέδια καθώς και τα οικονομικά δεδομένα, τονίζοντας παράλληλα τον μεσοπρόθεσμο και μακροπρόθεσμο αντίκτυπό της στην κοινωνία. Η ιαπωνική εταιρεία επιδιώκει τη δημιουργία ασφαλών κοινοτήτων, τη συμβολή στην κοινωνική πρόοδο και την αποκατάσταση της φύσης και των οικοσυστημάτων.
Η εταιρεία εφαρμόζει μια στρατηγική προσαρμογής που στοχεύει στον περιορισμό της παγκόσμιας θερμοκρασίας σε 1,5 βαθμούς Κελσίου ή λιγότερο, με στόχο τη μετάβαση προς την ουδετερότητα του άνθρακα, την υιοθέτηση κυκλικής οικονομίας και την ελαχιστοποίηση των περιβαλλοντικών επιπτώσεων.
Οι κύριοι βιωσιμότητας στόχοι περιλαμβάνουν τη μείωση των εκπομπών CO2 του κύκλου ζωής ανά όχημα κατά 30%, τη μείωση των εκπομπών CO2 κατά την κατασκευή ανά όχημα κατά 52% και την μείωση των εκπομπών CO2 κατά την οδήγηση ανά όχημα για νέα μοντέλα κατά 50% σε τέσσερις βασικές αγορές: Ιαπωνία, ΗΠΑ, Ευρώπη και Κίνα. Παρόμοια, η Nissan στοχεύει στη μείωση των εκπομπών CO2 κατά 32,5% σε παγκόσμια κλίμακα και στην αύξηση της χρήσης βιώσιμων υλικών στην Ιαπωνία, τις ΗΠΑ, την Ευρώπη και την Κίνα σε ποσοστό 40%.
Οι έξι πυλώνες στους οποίους δίνει έμφαση η Nissan περιλαμβάνουν την ασφάλεια, την ποιότητα, την υπεύθυνη προμήθεια, την πνευματική ιδιοκτησία, τις κοινότητες και τη δύναμη των εργαζομένων. Η έμφαση της Nissan είναι πάντα στους ανθρώπους, με τον σεβασμό των ανθρωπίνων δικαιωμάτων να είναι θεμελιώδους σημασίας για τις δράσεις της. Αυτή η προσέγγιση αποτελεί θεμέλιο της εταιρικής κουλτούρας της και αντανακλάται στους έξι πυλώνες του προγράμματος.