Το Peugeot 408, από την πρώτη του εμφάνιση, έχει καταφέρει να ξεχωρίσει με τη δυναμική του σιλουέτα και την premium πολυτέλεια. Με μήκος 4,69 μ. και πλάτος 1,85 μ. (με τους καθρέπτες διπλωμένους), το γαλλικό μοντέλο αξιοποιεί την πολυενεργειακή πλατφόρμα E-EMP2 (Efficient Modular Platform), που διακρίνεται για το μεγάλο μήκος του μεταξονίου 2,79 μ.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα γενναιόδωρες διαστάσεις στο εσωτερικό, επιτρέποντας την εγκατάσταση της μπαταρίας στο κάτω μέρος του οχήματος. Με αυτόν τον τρόπο, διατηρείται ο χώρος της καμπίνας και χαμηλώνεται το κέντρο βάρους, προσφέροντας δυναμική οδική συμπεριφορά.
Τα δύο συστήματα κίνησης, Plug in Hybrid 180 e-EAT8 και Plug in Hybrid 225 e-EAT8, σηματοδοτούν το πρώτο βήμα στον εξηλεκτρισμό του 408. Νωρίτερα φέτος, το Hybrid 136 e-DCS6 εντάχθηκε στη σειρά 408. Το νέο E-408 ανεβάζει την ηλεκτρική στρατηγική στο επόμενο επίπεδο, με ένα σύστημα μετάδοσης κίνησης μηδενικών εκπομπών, ισχύος 157 kW/210 ίππων και μπαταρία 58,2 kWh (ωφέλιμη).
Η κυκλοφορία του μοντέλου προγραμματίζεται για τις αρχές του 2025 και θα συμβάλει στην προσπάθεια της γαλλικής εταιρείας για εξηλεκτρισμό. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο Μυλουζ στη Γαλλία.