Ο γαλλικός όμιλος PSA κλείνει όλα τα ευρωπαϊκά εργοστάσια του μέχρι τις 27 Μαρτίου, εξαιτίας της εξάπλωσης της επιδημίας του κορονοϊού.
Η απόφαση του ομίλου που κατέχει τις μάρκες Peugeot, Citreon, DS και Opel, επηρεάζει την παραγωγή των μοντέλων που διατίθενται κυρίως στην ευρωπαϊκή αγορά. Τα εργοστάσια που κατασκευάζουν τα γαλλικά αυτοκίνητα Peugeot, Citroen και DS, καθώς και τα εργοστάσια της Opel στη Γερμανία και την Πολωνία και τα εργοστάσια της Vauxhall στο Ηνωμένο Βασίλειο, αναστέλλουν την λειτουργία τους.
Ο γαλλικός όμιλος PSA, ανακοίνωσε ότι έκλεισε τα εργοστάσια λόγω της επιτάχυνσης που παρατηρήθηκε τις τελευταίες ημέρες σε σοβαρές περιπτώσεις COVID-19 κοντά σε συγκεκριμένους χώρους παραγωγής. Οι διακοπές των παραδόσεων εξαρτημάτων από μεγάλους προμηθευτές και η απότομη πτώση των αγορών αυτοκινήτων ήταν επίσης λόγοι για το κλείσιμο, ανέφερε η εταιρεία.
Το πρόγραμμα του ομίλου για το κλείσιμο των εργοστασίων:
16 Μαρτίου: Mulhouse (Γαλλία), Μαδρίτη (Ισπανία).
17 Μαρτίου: Poissy, Rennes, Sochaux (Γαλλία), Σαραγόσα (Ισπανία), Eisenach, Rüsselsheim (Γερμανία), Ellesmere Port (Ηνωμένο Βασίλειο), Gliwice.
18 Μαρτίου: Hordain (Γαλλία), Vigo (Ισπανία), Mangualde (Πορτογαλία).
19 Μαρτίου: Λούτον (Ηνωμένο Βασίλειο), Τρνάβα (Σλοβακία).
Η PSA δεν ανακοίνωσε την απόφαση της για τον προγραμματισμό της λειτουργίας των εργοστασίων που κατασκευάζουν κιβώτια ταχυτήτων στην Αυστρία, Ουγγαρία, Πολωνία και Γαλλία, αναφέρει το Automotive News Europe.
Όλο και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως η Fiat Chrysler Automobiles, η Ferrari, η Lamborghini, η Seat και η Renault, ανακοίνωσαν ότι όλα ή κάποια από τα εργοστάσια τους θα κλείσουν λόγω των επιπτώσεων της επιδημίας. Ο όμιλος PSA είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στην Ευρώπη, μετά την Volkswagen Group. Το 2019 πούλησε 3,02 εκατομμύρια οχήματα.
Σπύρος Ρέκκας