Η τεχνολογία EcoBoost Hybrid στο ολοκαίνουργιο Puma μειώνει την κατανάλωση καυσίμου περίπου 9%, καθώς η ενσωματωμένη μίζα-γεννήτρια (BISG) 11.5 kW που παίρνει κίνηση μέσω ιμάντα προσφέρει επιπλέον ροπή έως 50 Nm, μειώνοντας έτσι το απαιτούμενο φορτίο του βενζινοκινητήρα. Παράλληλα, το σύστημα BISG επιτρέπει την ανάκτηση και αποθήκευση της ενέργειας που συνήθως χάνεται κατά το φρενάρισμα και το ρολάρισμα σε μία αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 48 Volt.
Αυτό αποκαλύπτει ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Ford Ελλάς, Νίκος Νοταράς, ο οποίος πιστεύει ότι το νέο Puma θα γίνει σημείο αναφοράς για την εταιρεία. «Ο κινητήρας αυτός έχει αποδείξει ότι η απόδοση και οι επιδόσεις μπορούν να συνυπάρχουν αρμονικά. Οι πελάτες που θα οδηγήσουν το νέο Puma θα ενθουσιαστούν από την αθόρυβη λειτουργία και την άμεση απόκρισή του. Θα δουν μεγαλύτερη δύναμη από το ξεκίνημα, πιο γρήγορα ανταποκρίσιμη, ενώ παράλληλα μειώνεται η κατανάλωση καυσίμου κατά 9-10%», επισήμανε ο κ. Νοταράς κατά την διάρκεια της παρουσίασης του μοντέλου.
Κάνοντας ιδιαίτερη μνεία για το νέο μοντέλο, ο ίδιος τόνισε: «Είναι ιδιαίτερα πρακτικό, όμορφο και με άριστο τρόπο οδήγησης. Είναι ήπια υβριδικό, προσφέρει από τα πρώτα μέτρα μεγαλύτερη ροπή, ενώ αυτό που θα αρέσει σε όλους είναι το ιδιαίτερα ελαφρύ τιμόνι. Θεωρώ ότι είναι ένα από τα πιο πετυχημένα μοντέλα της εταιρείας και θα σημειωθούν υψηλές πωλήσεις».
Για την πρακτικότητα του νέου Puma μίλησε και ο υπεύθυνος επικοινωνίας της Ford, Γιάννης Κάτοριτς: «Αρχικός στόχος των ανθρώπων που σχεδίασαν το αυτοκίνητο ήταν να χωράει τα πάντα σε έναν μικρό χώρο. Και το πέτυχαν σε μεγάλο βαθμό. Σε αυτό το μοντέλο όλα ξεκίνησαν από τη σχεδίαση, καθώς δεν έγιναν εκπτώσεις και παραχωρήσεις. Μετά τον τελικό σχεδιασμό προσαρμόστηκαν οι μηχανικοί. Από την πρώτη στιγμή που σχεδιάστηκε το μοντέλο, οι επικεφαλής ήθελαν ένα αθλητικό, δυναμικό, μυώδες και αισθητικό αυτοκίνητο. Σε αυτό συντέλεσε και η κεκλειμένη κολώνα Α που άλλαξε όλη την αισθητική και το έκανε περισσότερο σπορ. Επίσης, βλέπουμε ότι ο ηλεκτροκινητήρας, μαζί με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης να συνεργάζονται άριστα και να δίνουν ένα άριστο αποτέλεσμα, με λιγότερη κατανάλωση καυσίμου. Αισιοδοξούμε ότι οι πωλήσεις του στην Ελλάδα θα είναι ιδιαίτερα υψηλές για αυτό το μοντέλο».
Κυριάκος Παρασίδης