Η Toyota συμμετέχει στο Rallye Monte-Carlo

Η Toyota Gazoo Racing World Rally Team ετοιμάζεται για την αγωνιστική σεζόν του 2021, που ξεκινά με το Rallye Monte-Carlo, το οποίο θα διεξαχθεί από τις 21-24 Ιανουαρίου.

Από τότε που το Toyota Yaris WRC ήρθε δεύτερο το 2017 στο ντεμπούτο του στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι της FIA, η ομάδα κατάφερε να έχει τουλάχιστον ένα αυτοκίνητο στις θέσεις του βάθρου στο Μονακό κάθε χρόνο. Ο φετινός στόχος είναι να ανεβεί στο κορυφαίο σκαλοπάτι, αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση.

Τα αγωνιστικά αυτοκίνητα της Toyota θα οδηγήσουν, ο Sébastien Ogier, ο Elfyn Evans και το ανερχόμενο αστέρι Kalle Rovanperä.

Ο Ogier είναι επτά φορές νικητής του Rallye Monte-Carlo, το οποίο εδρεύει στην πατρίδα του στις γαλλικές Άλπεις. Το παλαιότερο ράλι στο ημερολόγιο WRC – το οποίο γιορτάζει φέτος την 110η επέτειό του – είναι επίσης ένα από τα πιο προκλητικά, χάρη στις μεταβαλλόμενες συνθήκες που μπορεί να κυμαίνονται από ξηρή άσφαλτο έως χιόνι και πάγο, μερικές φορές σε μια ειδική διαδρομή. Αυτό σημαίνει ότι η επιλογή ελαστικών είναι συχνά κρίσιμο στοιχείο του ράλι.

Το ράλι αναμένεται να ξεκινήσει την Πέμπτη το απόγευμα με δύο ειδικές διαδρομές στα βόρεια. Την Παρασκευή το πρωί, τα πληρώματα θα κατευθυνθούν προς τα δυτικά για τρεις ειδικές διαδρομές, δύο εκ των οποίων θα επαναληφθούν μετά το μεσημέρι. Το Σάββατο το πρωί πηγαίνει το ράλι στα ανατολικά για δύο ειδικές πριν από την τελική ειδική. Το τεστ La Bréole – Selonnet διεξάγεται για δεύτερη φορά πριν τα πληρώματα κάνουν το ταξίδι προς το Μονακό. Η τελευταία ημέρα πραγματοποιείται πιο δυτικά του Πριγκιπάτου από το συνηθισμένο, με δύο ειδικές που θα διεξαχθούν δύο φορές.

Ο Jari-Matti Latvala διευθυντής της ομάδας δήλωσε:

«Όπως γνωρίζουμε, το Μόντε Κάρλο είναι πιθανώς το πιο απαιτητικό γεγονός της χρονιάς και μπορεί πάντα να υπάρχουν εκπλήξεις και οι καιρικές συνθήκες μπορούν να παίξουν σημαντικό ρόλο. Αλλά αισθάνομαι ότι είμαστε καλά προετοιμασμένοι. Έχει υπάρξει αρκετή χιονόπτωση στην περιοχή, αλλά καταφέραμε να δοκιμάσουμε όλες τις διαφορετικές επιλογές ελαστικών στις διάφορες συνθήκες, και αυτό θα είναι πολύτιμες πληροφορίες για το ράλι».

Σπύρος Ρέκκας

©Πηγή: amna.gr