Από τον πρώτο μήνα της φετινής χρονιάς οι αυτοκινητοβιομηχανίες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, έδωσαν μεγάλη έμφαση στην κατηγορία Β.
Πρόκειται για την κατηγορία που αποσπά το υψηλότερο ποσοστό από την πίτα των συνολικών πωλήσεων στην ελληνική αγορά. Περιλαμβάνονται αυτοκίνητα με πέντε πόρτες μήκους κάτω από τα 4 μ., μετά την διεύρυνση των διαστάσεων τους για να αυξηθούν οι διαθέσιμοι χώροι.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ (Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων) τον Ιανουάριο, πουλήθηκαν 2.959 καινούργια αυτοκίνητα της κατηγορίας Β.
Το ποσοστό που κατέλαβαν από την συνολική πίτα των πωλήσεων ανέρχεται στο 30,24%. Στην ίδια κατηγορία Β προστίθεται επιπλέον και η υποκατηγορία των αυτοκινήτων με αμάξωμα που έχει τα χαρακτηριστικά των SUV, τα οποία όμως έχουν την δική τους κατάταξη και αξιολόγηση.
Όσον αφορά τα μοντέλα της κατηγορίας Β με τα βασικά χαρακτηριστικά των επιβατικών αυτοκινήτων- εκτός των SUV- η λίστα των πωλήσεων διαμορφώθηκε ως εξής:
Πρώτο κατατάχθηκε το Toyota Yaris, το οποίο προτιμήθηκε από 758 αγοραστές. Το ποσοστό του στη κατηγορία ήταν 25,62%. Την δεύτερη θέση πήρε το νέο Peugeot 208, με 420 πωλήσεις, ποσοστό 14,19%. Την τριάδα έκλεισε το VW Polo που σημείωσε 238 πωλήσεις, ποσοστό 8,04%.
Ακολουθούν, το νέο Renault Clio 236 7,98%, Citroen C3 225 7,6%, νέο Opel Corsa 221 7,47%, Suzuki Swift 186 6,29%, Seat Ibiza 102, 3,45%, Nissan Micra 78 2,64%, Ford Fiesta 72, 2,43%, Audi A1 40, 1,35%, Mini 26 0,88%, Mitsubishi Space Star 20 0,68%, Honda Jaz 16 0,54%, Skoda Fabia 15 0,51%, Kia Rio 12 0,41%, BMW I3 6 0,20%, Suzuki Baleno 4 0,14%, Citroen DS3 3 0,10%.