Μειώθηκαν οι πωλήσεις των επαγγελματικών οχημάτων τον Απρίλιο στην ΕΕ

Μειώθηκαν οι πωλήσεις των επαγγελματικών οχημάτων τον Απρίλιο στην ΕΕ

Τον περασμένο μήνα, πουλήθηκαν 19.878 νέα βαρέα φορτηγά στην ΕΕ – 10,8% λιγότερα από πέρυσι.

Τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 27,1%. Πουλήθηκαν 125.034 επαγγελματικά αυτοκίνητα. Τα επίσημα στοιχεία της ACEA δείχνουν ότι όλες οι κατηγορίες οχημάτων παρουσίασαν πτώση.

Οι τέσσερις βασικές αγορές της ΕΕ υπέστησαν σημαντικές απώλειες, συμβάλλοντας στην απότομη πτώση της περιοχής: Ισπανία (-36,0%), Γερμανία ( 30,5%), Γαλλία (-28,6%) και Ιταλία (-17,5%).

Τους πρώτους τέσσερις μήνες του 2022, οι πωλήσεις νέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 20,3%, με το αρνητικό αποτέλεσμα του περασμένου μήνα να μειώνει περαιτέρω την συνολική απόδοση του κλάδου. Τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της περιοχής κατέγραψαν διψήφια πτώση. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-31,8%), ακολουθούμενη από τη Γαλλία (-23,6%) και τη Γερμανία (-16,5%). Η Ιταλία σημείωσε πιο μέτρια πτώση (-7,7%).

Νέα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCV) έως 3,5 τόνους

Οι ταξινομήσεις νέων φορτηγών στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 30,2% τον Απρίλιο, φτάνοντας συνολικά τις 99.908 μονάδες. Η αρνητική απόδοση σε ολόκληρη την περιοχή αντικατοπτρίστηκε στις τέσσερις μεγάλες αγορές: Ισπανία (-41,0%), Γερμανία (-33,6%), Γαλλία (-31,8%) και Ιταλία (-17,2%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ υποχώρησαν (-23,5%), καθώς οι περισσότερες αγορές κατέγραψαν πτώση. Οι μόνες αγορές στην περιοχή που παρουσίασαν θετικά αποτελέσματα ήταν η Λετονία (+15,9%), η Κύπρος (+5,6%) και η Σλοβακία (+3,9%). Αντίθετα, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ συρρικνώθηκαν, με την Ισπανία να σημειώνει τη μεγαλύτερη πτώση (-37,2%).

Νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα (HCV) 16t και άνω

Τον περασμένο μήνα, πουλήθηκαν 19.878 νέα βαρέα φορτηγά στην ΕΕ – 10,8% λιγότερα από πέρυσι. Αυτή η πτώση οφείλεται κυρίως στα αδύναμα αποτελέσματα που καταγράφηκαν σε ορισμένες από τις μεγαλύτερες αγορές για αυτήν την κατηγορία οχημάτων: Ιταλία (-22,0%), Γερμανία (-18,5%) και Πολωνία (-16,7). Η Ισπανία σημείωσε μέτρια πτώση (-0,5%), ενώ η Γαλλία ήταν η μόνη βασική αγορά που σημείωσε ανάπτυξη (+3,6%).

Τους πρώτους τέσσερις μήνες του έτους, οι ταξινομήσεις νέων βαρέων επαγγελματικών οχημάτων σε όλη την ΕΕ υποχώρησαν κατά 2,4%, καθώς το αδύναμο αποτέλεσμα των δύο τελευταίων μηνών παρέσυρε τη συνολική απόδοση της περιοχής σε αρνητικό έδαφος. Ωστόσο, οι μεγαλύτερες αγορές της Δυτικής Ευρώπης κατέγραψαν μικτά αποτελέσματα. Η Ισπανία και η Γαλλία σημείωσαν ανάπτυξη (+3,4% και +3,2% αντίστοιχα), ενώ οι ταξινομήσεις νέων βαρέων φορτηγών τόσο στη Γερμανία όσο και στην Ιταλία συρρικνώθηκαν κατά 5,4%.

Νέα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα (MHCV) άνω των 3,5 τόνων

Τον Απρίλιο του 2022, οι ταξινομήσεις νέων μεσαίων και βαρέων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ υποχώρησαν ( 12,6%), μετρώντας 23.308 μονάδες. Με εξαίρεση την Ισπανία (+3,5%), όλες οι μεγάλες αγορές παρουσίασαν αρνητική ανάπτυξη. Η Ιταλία σημείωσε το ασθενέστερο αποτέλεσμα μεταξύ των βασικών αγορών (-20,7%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-20,2%). Η Γαλλία σημείωσε μόνο οριακή μείωση (-1,3%).

Μέχρι στιγμής το 2022, έχουν ταξινομηθεί 98.239 νέα μεσαία και βαρέα επαγγελματικά οχήματα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, σημειώνοντας μείωση 4,7% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο. Μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της περιοχής, μόνο η Ισπανία σημείωσε αύξηση (+3,0%). Η Γερμανία σημείωσε τη μεγαλύτερη πτώση (-9,1%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (-5,3%) και τη Γαλλία (-1,1%).

Νέα μεσαία και βαρέα λεωφορεία και πούλμαν (MHBC) άνω των 3,5 τόνων

Τον Απρίλιο, οι ταξινομήσεις νέων λεωφορείων στην ΕΕ συρρικνώθηκαν κατά 1,2%, φτάνοντας τις 1.818 μονάδες. Οι επιδόσεις των μεγάλων αγορών της ΕΕ διέφεραν σημαντικά. Η Ισπανία και η Γαλλία σημείωσαν διψήφια κέρδη (+82,5% και +51,8%, αντίστοιχα), ενώ η Γερμανία σημείωσε βουτιά 38,3%. Η Ιταλία σημείωσε μέτρια μείωση 3,7%.

Από τον Ιανουάριο έως τον Απρίλιο, οι πωλήσεις νέων λεωφορείων και πούλμαν σε ολόκληρη την ΕΕ κατέγραψαν ελαφρά πτώση (-0,5%). Οι βασικές αγορές της περιοχής παρουσίασαν μικτά αποτελέσματα. Η Ισπανία έκανε άλμα κατά +59,9%, ενώ η Γαλλία σημείωσε πιο μέτρια επέκταση (+4,7%). Η Γερμανία και η Ιταλία, από την άλλη, κατέγραψαν διψήφιες απώλειες (-16,9% και -13,9% αντίστοιχα).

Δείτε επίσης: Με τον Οικουμενικό Πατριάρχη και τον μητροπολίτη Θεσσαλονίκης συναντήθηκε ο νέος πρέσβης των ΗΠΑ

Loading

Play