Η οικονομική κρίση, η επιβράδυνση στις πωλήσεις των πολυτελών αυτοκινήτων, η πρόκληση της ηλεκτροκίνησης και της αυτόνομης οδήγησης, επηρεάζουν και την στρατηγική της Alfa Romeo.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της FCA Μίκε Μάνλεϊ, αποκάλυψε τα σχέδια για «επαναπροσανατολισμό» της Alfa Romeo κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των πωλήσεων της αυτοκινητοβιομηχανίας του τρίτου τριμήνου.
«Βασικά πιστεύω στο εμπορικό σήμα, αλλά πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι επενδύσεις που πραγματοποιούμε θα παράγουν μια κατάλληλη απόδοση», δήλωσε ο Μάνλεϊ.
«Τα σχέδια για τα νέα μοντέλα της Alfa Romeo έχουν μειωθεί γιατί πρέπει να περιορισθούν οι δαπάνες και να επιτευχθεί κερδοφορία», πρόσθεσε ο ίδιος.
Η στρατηγική του Μάνλεϊ για την Alfa Romeo, ακυρώνει σε μεγάλο βαθμό την στρατηγική που αποκαλύφθηκε τον Ιούνιο του 2018 για την επέκταση της γκάμας της μάρκας, η οποία προέβλεπε επτά μοντέλα μέχρι το 2022 και αύξηση των ετήσιων πωλήσεων σε 400.000 μονάδες μέχρι το 2022.
Οι συνολικές πωλήσεις οχημάτων της Alfa Romeo μειώθηκαν κατά 31% σε 67.427 αυτοκίνητα από τον Ιανουάριο έως το Σεπτέμβριο, σύμφωνα με τις έρευνες της Jato Dynamics.