Nissan Micra: Mε νέο Turbo χιλιάρι κινητήρα

Nissan Micra: Mε νέο Turbo χιλιάρι κινητήρα

Το Micra της Nissan, είναι πλέον  διαθέσιμο με  δύο ολοκαίνουργιους βενζινοκινητήρες 1.0 λίτρου, που ενισχύουν περαιτέρω τις επιδόσεις του. Παράλληλα του προσφέρουν και τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να συνεχίσει να ανταγωνίζεται επάξια μοντέλα όπως τα Fiesta, Polo και Yaris, ενώ μέσα στο 2019 στη κατηγορία θα προστεθούν και τα ολοκαίνουρια Clio και 208.

Mε βάση τα παραπάνω οι άνθρωποι της Nissan ενίσχυσαν το  Micra με τρείς νέες επιλογές.  Ένα ολοκαίνουριο αναβαθμισμένο και αποδοτικότερο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα με “παγκοσμίως πρώτη” τεχνολογία, με το ντεμπούτο ενός αυτόματου κιβωτίου Xtronic που συνδυάζεται με τον  ίδιο κινητήρα και το οποίο θα είναι διαθέσιμο από τα μέσα Απριλίου,  καθώς και με την άφιξη μιας πιο ισχυρής έκδοσης με χαμηλότερο ύψος, αναθεωρημένη ανάρτηση και πιο σπορτίφ σύστημα διεύθυνσης.

Επί της ουσίας τα δύο νέα αυτά μηχανικά σύνολα, αντικαθιστούν τον 900 turbo, προσφέροντας μεγαλύτερη ισχύ, με μικρότερη κατανάλωση και πιο περιορισμένες εκπομπές ρύπων. Βεβαίως τα δύο νέα αυτά μηχανικά σύνολα πλαισιώνουν την γκάμα του μοντέλου, σε συνδυασμό με τον υπάρχων πετρελαιοκινητήρα των 1.5 λίτρων  και ισχύος 90PS, όπως και με τον ατμοσφαιρικό βενζίνης  του 1.0 λίτρου και ισχύος 71PS.

Κατά τη διάρκεια της Πανελλήνιας παρουσίασης του Nissan Micra με τους δύο νέους αυτούς κινητήρες, είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε την έκδοση με τους 100 ίππους και το μηχανικό κιβώτιο των πέντε σχέσεων. Το πρώτο πράγμα που εντοπίζεις είναι η πιο αθόρυβη και πιο πολιτισμένη λειτουργία σε σχέση με τον 900άρι που αντικαθιστά.

Τα 10.9’’ για το 0-100 χλμ./ώρα που ανακοινώνει η Nissan, φαίνεται απόλυτα επιτεύξιμο νούμερο, καθώς οι σχέσεις στο πεντάρι μηχανικό κιβώτιο, διαθέτουν σωστή κλιμάκωση, ενώ και το κούμπωμα αυτών είναι πολύ καλό. Ωστόσο στην εθνική οδό, μία έκτη σχέση θα ήταν όχι απλώς ευπρόσδεκτη αλλά θα λέγαμε απαραίτητη, καθώς θα μείωνε ακόμη περισσότερη την ήδη λογική κατανάλωση.

Βεβαίως η έκδοση με τους 117 ίππους, προφανώς και θα διαθέτει έκτη σχέση, αλλά τις εντυπώσεις μας θα σας τις πούμε όταν θα το οδηγήσουμε, καθώς εκτός από την επιπλέον ισχύ και την έκτη σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, εκείνη η έκδοση θα διαθέτει και άλλες αλλαγές. Αυτό διότι θα έχει διαφορετική ρύθμιση αναρτήσεων, ελατήρια χαμηλωμένα κατά 10 χιλιοστά διαφορετικό σύστημα διεύθυνσης και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών από την έκδοση Acenta και πάνω.

Χωρίς αμφιβολία λοιπόν, η προσθήκη των μηχανικών αυτών συνόλων στη γκάμα του Micra του δίνουν τον αναγκαίο «αέρα» για να συνεχίσει να είναι ανταγωνιστικό σε μία πολύ δύσκολη αλλά και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσα κατηγορία.

Loading

Play