Ο Dacia Bigster ενισχύει τη θέση του στην C κατηγορία

Ο Dacia Bigster ενισχύει τη θέση του στην C κατηγορία

Με δεδομένο ότι η Dacia θέλει να μπει δυναμικά στην C κατηγορία, βγάζει στην παραγωγή το ολοκαίνουργιο Bigster. Διαθέτει γενναιόδωρες διαστάσεις που ενισχύονται από τα έντονα γεωμετρικά σχήματα και τους όγκους των οποίων οι απλές γραμμές παραπέμπουν κατευθείαν στην ουσία. Τα φαρδιά φτερά και η θέση των εμπρός και πίσω φωτιστικών σωμάτων που είναι ακροβολισμένα στις 4 γωνίες του αμαξώματος, ενισχύουν τη δυναμική του παρουσία.

Στο εσωτερικό οι σχεδιαστές έδωσαν μεγάλη βάση στα ουσιώδη, που ήταν μεγάλοι χώροι, εργονομία και άνεση. Το κάθετο ταμπλό αυξάνει το διαθέσιμο χώρο για τους εμπρός επιβάτες. Για λόγους απλούστευσης και αποτελεσματικότητας, οι πληροφορίες οδήγησης συγκεντρώνονται στον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 10”, ενώ οι πληροφορίες που σχετίζονται με το σύστημα πολυμέσων, εμφανίζονται στην κεντρική οθόνη αφής των 10,1”. Τις δύο οθόνες ενώνει αισθητικά μια κομψή πράσινη λωρίδα, που ταιριάζει αρμονικά με το ταμπλό.

Ο αποθηκευτικός χώρος φθάνει τα 667 λίτρα. Το ασύμμετρα (40/20/40) αναδιπλούμενο πίσω κάθισμα δίνει τη δυνατότητα στο χρήστη να μεταφέρει αντικείμενα μεγάλου μήκους, χωρίς όμως να θυσιάζει στο ελάχιστο την άνεση των επιβατών. Με αναδιπλωμένα τα καθίσματα της δεύτερης σειράς το μέγιστο μήκος φόρτωσης φτάνει μέχρι τα 2,7 μέτρα.

Το μοντέλο είναι το πρώτο του γκρουπ Renault που κινείται από το ολοκαίνουργιο σύστημα κίνησης HYBRID 155, συνδυάζοντας έναν 4κύλινδρο βενζινοκινητήρα 107 ίππων, δύο ηλεκτροκινητήρες με μια μπαταρία 1,4 kWh (230V) και αυτόματο ηλεκτρικό κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτή η συνδυασμένη τεχνολογία υιοθετήθηκε χάρη στην απουσία του συμπλέκτη.

Το σύστημα κίνησης HYBRID 155 ολοκληρώνει τη γκάμα HYBRID 140 που διατίθεται στο νέο Duster και το Jogger, αποδίδοντας περισσότερη ισχύ και ροπή. Η οικονομία έχει επίσης βελτιωθεί, με μείωση κατά 6% στην κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων, χάρη κυρίως στη βελτιστοποιημένη διαχείριση της λειτουργίας του κινητήρα.

Συνδυάζοντας το αναγεννητικό φρενάρισμα με την μεγάλη ικανότητα ανάκτησης ενέργειας της μπαταρίας, το Bigster μπορεί να κινηθεί ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως και στο 80% του χρόνου κυκλοφορίας του στην πόλη. Επιπλέον, το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο.

Διαθέσιμο για πρώτη φορά στη γκάμα της Dacia είναι ο κινητήρας που βασίζεται στον TCe 130, συνδυάζοντας έναν νέας γενιάς 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Η Dacia είναι ο αδιαμφισβήτητος ηγέτης στις πωλήσεις οχημάτων υγραερίου στην Ευρώπη, προσφέροντας μια επιλογή κινητήρων διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG) σε όλα τα μοντέλα της, που τα ονομάζει ECO-G. Το ήπιο υβριδικό σύστημα υποστηρίζει τον 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, χρησιμοποιώντας είτε βενζίνη είτε υγραέριο, κατά τις φάσεις εκκίνησης και επιτάχυνσης.

Επίσης υπάρχει τετρακίνητη έκδοση που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 ταχυτήτων και ένα Mild Hybrid σύστημα 48V για μεγιστοποίηση της απόδοσης, μειώνοντας την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

Loading

Play