Οι νέες Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm επαναφέρουν στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα

Οι νέες Alfa Romeo Giulia GTA και GTAm επαναφέρουν στο προσκήνιο ένα θρυλικό όνομα

Οι νέες Giulia GTA και GTAm δεν αποτελούν απλά ένα φόρο τιμής στην ιστορία της Alfa Romeo που γιορτάζει τα 110 χρόνια από την ίδρυσή της, αλλά και τη δέσμευσή της για τη δημιουργία αυτοκινήτων που πάντα ξεχωρίζουν για το μοναδικό στιλ, την υψηλή τεχνολογία και βέβαια την απόλυτη οδηγική απόλαυση.

Καρδιά των κορυφαίων εκδόσεων αποτελεί ο προηγμένος αλουμινένιος V6 Bi-Turbo των 2,9 λίτρων προδιαγραφών Euro6D Final που εφοδιάζει και την Giulia Quadrifoglio.

Μετά τις νέες ρυθμίσεις, η απόδοση αυξήθηκε από τους 510 στους 540 ίππους. Το νέο σύστημα εξαγωγής εκτός από την μεγαλύτερη απόδοση συμβάλλει στο χαμηλότερο βάρος του μοντέλου, αλλά και στη διατήρηση της θερμοκρασίας του κινητήρα στα ιδανικά επίπεδα λειτουργίας ακόμα και στην ιδιαίτερα απαιτητική χρήση σε πίστα.

Παρ’ όλη την αυξημένη ισχύ και τις ακόμα πιο «επιθετικές» ρυθμίσεις, ο κινητήρας διατηρεί απόλυτα τη λειτουργικότητα του και στην καθημερινή χρήση αξιοποιώντας στοιχεία όπως η απενεργοποίηση των 3 κυλίνδρων σε περιπτώσεις χαμηλού φορτίου του κινητήρα.

Ακολουθώντας το παράδειγμα του ένδοξου προγόνου της, η νέα Giulia GTA και GTAm εστιάζει στη μείωση του συνολικού βάρους. Παρά την ήδη εξαιρετική επίδοση που έχει επιτύχει η Giulia Quadrifoglio σε αυτό τον τομέα, οι συλλεκτικές εκδόσεις προχωράνε ένα βήμα παραπέρα με ακόμα πιο εκτεταμένη χρήση ελαφρών υλικών, όπως είναι τα ανθρακονήματα, το αλουμίνιο και το Lexan που χρησιμοποιείται στα παράθυρα.

Το αποτέλεσμα είναι με συνολικό βάρος 1.520 κιλά και την αύξηση της ιπποδύναμης στους 540 ίππους, η Giulia GTAm να έχει αναλογία 2,82 κιλά ανά ίππο, που αποτελεί την καλύτερη τιμή στην κατηγορία. Αντίστοιχα στον τομέα της αεροδυναμικής η εμπλοκή της Alfa Romeo στη Formula 1 βοήθησε να επιτευχτεί η βέλτιστη επίδοση και σε αυτό τον τομέα.

Μεγαλύτερες είναι οι εισαγωγές αέρα στους προφυλακτήρες και τα εμπρός φτερά, τα ενεργά αεροδυναμικά βοηθήματα ρυθμίστηκαν εκ νέου, ενώ νέος είναι και ο πίσω διαχύτης.

Ειδικότερα η μετακίνηση των απολήξεων των εξατμίσεων από τα άκρα του προφυλακτήρα στο μέσο του, μεγιστοποίησε την επιφάνεια που αξιοποιεί ο διαχύτης για την παραγωγή αρνητικής άντωσης στις υψηλές ταχύτητες διαμορφώνοντας με μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα τη ροή του αέρα που περνά κάτω από το αυτοκίνητο.

Στην έκδοση GTAm, η αεροδυναμική βελτίωση της Giulia έφτασε σε ακόμα πιο προχωρημένο επίπεδο με μεγαλύτερα αεροδυναμικά στοιχεία τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος.

Με βάση το πεδίο δοκιμών του Balocco, ιστορική έδρα για τους μηχανικούς και δοκιμαστές της Alfa Romeo, τα νέα μοντέλα απέκτησαν νέες ρυθμίσεις στην ανάρτηση και το σύστημα πέδησης ώστε να προσφέρουν ακόμα μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης και απόδοσης.

Νέο είναι το σετ αμορτισέρ-ελατηρίων, ενώ οι ειδικές εκδόσεις εφοδιάζονται αποκλειστικά με τροχούς ελαφρού κράματος 20 ιντσών (αντί 19 στην περίπτωση της Quadrifoglio) με κεντρικό μπουλόνι ασφάλισης, στοιχείο που για πρώτη φορά συναντάται σε sedan αυτοκίνητο παραγωγής.

Οι τυχεροί που θα αποκτήσουν μια από τις 500 GTA και GTAm θα έχουν στη διάθεση τους ένα ευρύ πρόγραμμα εξατομίκευσης που θα περιλαμβάνει εκτός των άλλων και την επιλογή θρυλικών χρωματισμών (διχρωμίες) εμπνευσμένες από την πλούσια αγωνιστική ιστορία των ονομάτων GTA και GTAm.

©Πηγή: amna.gr

Loading

Play