Οικονομικότερη η Συντήρηση Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων σε Σύγκριση με τα Συμβατικά

Οικονομικότερη η Συντήρηση Ηλεκτρικών Αυτοκινήτων σε Σύγκριση με τα Συμβατικά

Η συντήρηση ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι οικονομικότερη από αυτή ενός συμβατικού, γεγονός που οφείλεται στην ύπαρξη λιγότερων κινούμενων μερών σε σύγκριση με τα οχήματα εσωτερικής καύσης. Επιπλέον, η ανάκτηση ενέργειας μειώνει σημαντικά τη φθορά στα φρένα.

Σύμφωνα με πρόσφατα δημοσιευμένα δεδομένα από την epyx, η οποία διαχειρίζεται τις διαδικασίες σέρβις, συντήρησης και επισκευής για περισσότερα από τέσσερα εκατομμύρια αυτοκίνητα και φορτηγά, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα απαιτούν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία σε σχέση με τα συμβατικά, ενώ η συντήρησή τους είναι επίσης σημαντικά φθηνότερη.

Αναφορικά με τις επισκέψεις στα συνεργεία, τα ηλεκτρικά οχήματα προσήλθαν 3,67 φορές κατά μέσο όρο σε τρία χρόνια, συγκριτικά με 3,99 φορές για τα υβριδικά και 4,05 φορές για τα αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η epyx, με πάνω από 400.000 ηλεκτρικά οχήματα στη βάση δεδομένων της, αναφέρει ότι η μέση δαπάνη για σέρβις, συντήρηση και επισκευές ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά το πρώτο έτος ανέρχεται σε 167 ευρώ, σε σύγκριση με 231 ευρώ για ένα υβριδικό και 236 ευρώ για ένα όχημα ICE. Στο δεύτερο έτος, οι δαπάνες σέρβις αυξάνονται σε 206 ευρώ για ένα ηλεκτρικό, έναντι 315 ευρώ για ένα υβριδικό και 344 ευρώ για ένα ICE. Στο τρίτο έτος, η κατάσταση παραμένει σχεδόν στα ίδια επίπεδα, με το μέσο κόστος για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο να φτάνει τα 262 ευρώ, ενώ για τα υβριδικά και ICE ανέρχονται σε 404 και 476 ευρώ αντίστοιχα.

Αξιοσημείωτο είναι ότι οι χιλιομετρικές αποστάσεις για τα ηλεκτρικά οχήματα είναι σχεδόν ίδιες με αυτές των οχημάτων ICE, αν και τα υβριδικά είχαν κατά προσέγγιση 20% μεγαλύτερη χιλιομετρική κάλυψη. Αυτό πιθανόν να έχει επιφέρει υψηλότερες δαπάνες στη συντήρηση, εξαιτίας αυξημένων εξόδων για ελαστικά και αντικατάσταση του συστήματος φρένων.

©

Loading

Play