Ψήφο εμπιστοσύνης στις προοπτικές της ελληνικής αγοράς και ειδικότερα του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας δίνουν οι ανεξάρτητες μάρκες αυτοκινήτων OMODA & JAECOO της κινεζικής εταιρείας Chery. Ειδικότερα, όπως επισημαίνει ο Regional Marketing Director European Region, Vincent Yip, η απόφαση της εταιρείας να εισέλθει στην ελληνική αγορά σηματοδοτεί τη στρατηγική τους δέσμευση σε μια αγορά που θεωρείται κομβικής σημασίας για την ευρύτερη ανάπτυξή τους στην Ευρώπη. Παρά το μικρότερο μέγεθος της ελληνικής αγοράς σε σχέση με χώρες όπως η Ιταλία ή η Ισπανία, η Ελλάδα τοποθετείται και αυτή στις κύριες αγορές στόχους, αντανακλώντας την πίστη της εταιρείας στις προοπτικές της.
Η ψήφος εμπιστοσύνης της OMODA & JAECOO στην ελληνική αγορά στηρίζεται στο αυξανόμενο ενδιαφέρον για ηλεκτροκίνηση και στην έμφαση της χώρας σε πράσινες πολιτικές. Επιπρόσθετα, η ανάπτυξη υποδομών για ηλεκτρικά οχήματα καθιστά την Ελλάδα ελκυστική για την προώθηση καινοτόμων προϊόντων. Επίσης, η δυναμική οικονομική ανάκαμψη και οι θετικές οικονομικές προοπτικές δημιουργούν γόνιμο έδαφος για επενδύσεις στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, καθώς και η στρατηγική θέση της Ελλάδας ως πύλη για την αγορά της Ανατολικής Ευρώπης και της Μεσογείου.
Η OMODA & JAECOO αναμένεται να παρουσιάσουν τα πρώτα τους μοντέλα στην Ελλάδα εντός του 2025. Συγκεκριμένα, το OMODA E5, ένα ηλεκτρικό SUV με σύγχρονο σχεδιασμό και αυτονομία έως 430 χιλιόμετρα, που προσφέρει ταχύτατη φόρτιση (30%-80% σε μόλις 30 λεπτά) και το JAECOO 7, ένα πολυτελές SUV με δυνατότητες off-road και κινητήρα 1.6T. Οι τιμές των οχημάτων, όπως ανέφερε ο Regional Marketing Director European Region, Vincent Yip, θα είναι ανταγωνιστικές και εναρμονισμένες με τα ευρωπαϊκά δεδομένα, λαμβάνοντας υπόψη τη φορολογία, τις επιδοτήσεις και τα κόστη μεταφοράς.
Αν και οι υποδομές ηλεκτροκίνησης στην Ελλάδα βρίσκονται σε αρχικό στάδιο, η εταιρεία σχεδιάζει συνεργασίες με τοπικούς εταίρους για την ενίσχυσή τους. Παράλληλα, στηρίζει τη βιωσιμότητα, εστιάζοντας στη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος, και συμμετέχει σε πρωτοβουλίες ESG για τη βιώσιμη ανάπτυξη. Ο κ. Yip ανέφερε επίσης ότι η εταιρεία αναγνωρίζει τον ρόλο της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) ως βασικού εργαλείου στον εκσυγχρονισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρά τις τεχνολογικές εξελίξεις, η ανθρώπινη παρέμβαση παραμένει καίρια για την οδηγική εμπειρία, πρόσθεσε. Η OMODA και η JAECOO έχουν ήδη παρουσία σε αγορές όπως η Ισπανία, η Ιταλία, η Πολωνία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ουγγαρία. Με στόχο πωλήσεις 1.400.000 μονάδων έως το 2030, οι δύο μάρκες επενδύουν σε νέες τεχνολογίες και εργοστάσια, ενισχύοντας την παραγωγική τους δυναμική εντός Ευρώπης. Η είσοδός τους στην ελληνική αγορά αποτελεί μια ακόμα κίνηση στη στρατηγική τους για παγκόσμια ανάπτυξη.