Η όγδοη γενιά του best-seller της VW, το νέο Golf παρουσιάστηκε σήμερα στα Γιάννενα από την εισαγωγική εταιρεία, ανοίγοντας ακόμη ένα νέο κεφάλαιο στην μακρόχρονη ιστορία του, που είναι αυτό της ψηφιοποίησης, καθώς έχει προσαρμοστεί απόλυτα στα νέα δεδομένα της ψηφιακής εποχής.
Το μοντέλο που έχει πουλήσει πάνω από 35 εκατομμύρια μονάδες μέχρι σήμερα, δεν είναι μόνο ένα από τα πιο πρωτοποριακά πεντάθυρα χάτσμπακ στον κόσμο, αλλά αυτό το ίδιο που δημιούργησε ολόκληρη την κατηγορία και παράλληλα ένα από τα πιο προηγμένα μοντέλα ανεξάρτητα κατηγορίας.
Η ψηφιακή εσωτερική αρχιτεκτονική του ανοίγει μια νέα διάσταση διαισθητικής λειτουργίας. Η υποβοηθούμενη οδήγηση είναι δυνατή μέχρι και τα 210 χλμ./ώρα, ενώ είναι το πρώτο Volkswagen που χρησιμοποιεί τη συλλογή στοιχείων κυκλοφορίας Car2X για να προειδοποιεί προληπτικά για κινδύνους. Και όλα αυτά με πέντε υβριδικές εκδόσεις που φέρνουν την επανάσταση εξηλεκτρισμού.
Κατά τη διάρκεια της δοκιμής, διαπιστώσαμε ότι έχουμε να κάνουμε με ένα αυτοκίνητο που πολύ δύσκολα μπορείς να βρεις ψεγάδια, με τον βασικό εξοπλισμό να έχει επεκταθεί σημαντικά. Διαθέτει μοναδικά χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας, όπως το ενεργό σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας Lane Assist, το σύστημα επιτήρησης περιβάλλοντος χώρου Front Assist με πέδηση έκτακτης Ανάγκης City Braking System και αναγνώριση πεζού Pedestrian Monitoring, το σύστημα επικοινωνίας Car2X, σύστημα Infotainment με οθόνη αφής 8,25 ιντσών, πολυλειτουργικό τιμόνι, καθώς και προβολείς LED και πίσω φώτα LED.
Ο σχεδιασμός του Golf έχει πάντα θεωρηθεί ως το σημείο αναφοράς της κατηγορίας του, καθώς για επτά γενιές το μοντέλο βελτιώνεται συνεχώς. Σε αυτή τη διαδικασία, οι σχεδιαστές έχουν εξελίξει στο έπακρο το σχεδιαστικό του DNA. Άλλωστε από το πρώτο Golf πριν από 45 χρόνια, ήταν πάντα ένα όχημα που συγχώνευε υψηλά επίπεδα καθημερινής χρηστικότητας με σαφή και ακριβή σχεδιασμό. Το κυρίαρχο στοιχείο σχεδιασμού είναι η κολόνα C, χαρακτηριστικό στοιχείο του Golf που το κάνει δυναμικό προς τα εμπρός, συγκεντρώνει το βλέμμα στο πίσω μέρος του και μεταφέρει το εικονικό σχήμα του αρχικού Golf στη σημερινή εποχή.
Παρότι το νέο Golf δεν φαίνεται τόσο υψηλό, δίνοντας την εντύπωση πιο τεντωμένου και δυναμικού, διατηρούνται οι συμπαγείς διαστάσεις του (μήκος 4.284 mm, πλάτος 1.789 mm και ύψος 1.456 mm). Μια γρήγορη ματιά στις αεροδυναμικές τιμές επιβεβαιώνει ότι κάθε τμήμα του σώματος έχει αναμορφωθεί και «εξευγενιστεί» στην αεροδυναμική σήραγγα, καθώς η μετωπική επιφάνεια έχει μειωθεί στα 2,21 τ.μ. και ο συντελεστής οπισθέλκουσας (τιμή Cd) έχει επίσης μειωθεί στα 0,275 από 0,3.