Σε σχέση με το υπέρογκο κόστος επένδυσης του πρωτότυπου, στη συγκεκριμένη περίπτωση έχετε ένα αυτοκίνητο που παραπέμπει σε αγωνιστικές επιτυχίες
Ο λόγος για το Tipo 184, κάτω από το το οποίο κρύβεται στην πραγματικότητα ένα… Mazda MX-5 δεύτερης γενιάς, το roadster που βρισκόταν στην παραγωγή από το 1998 έως το 2005.
Ο 2λιτρος ατμοσφαιρικός κινητήρας του γνωστού MX-5 εννοείται πως ακούγεται πολύ πιο ήπια συγκριτικά πάντα με το “κτήνος” του πρωτότυπου.
Τα ανταλλακτικά περιλαμβάνουν τον κινητήρα, το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, την εμπρός και πίσω ανάρτηση με υποπλαίσια, τα όργανα, τις καλωδιώσεις, το ECU, το πίσω διαφορικό, τα φρένα, τα πεντάλ, το χειρόφρενο και την κολόνα τιμονιού. Η υδραυλική υποβοήθηση αφαιρέθηκε εσκεμμένα προκειμένου η αίσθηση να γίνει ακόμη πιο αυθεντική και συγκρίσιμη με το πρωτότυπο.
Η ομάδα πίσω από το Tipo 184 (με επικεφαλής τον Ant Anstead) εκτιμά ότι απαιτούνται 100-150 ώρες για να μετατρέψετε το MX-5 σας σε ένα υπέροχο ιστορικό αγωνιστικό αυτοκίνητο.
Δείτε επίσης: Ακυρώνονται για δεύτερη συνεχή χρονιά τα γκραν πρι της Φόρμουλα Ένα και του Moto GP στην Αυστραλία