Πώς μπορεί να μάθει κανείς εάν τα χιλιόμετρα που αναγράφει το κοντέρ είναι πραγματικά; – Μπορεί ένας μηχανικός να ελέγξει αν είναι γυρισμένα τα χιλιόμετρα;
Η πρόταση για ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο με λίγα χιλιόμετρα και σε καλή τιμή είναι πάντα ιδιαίτερα ελκυστική. Ωστόσο, κρύβει από πίσω της κινδύνους, με μεγαλύτερο από αυτούς τα χιλιόμετρα που έχει διανύσει αυτό το αυτοκίνητο να μην ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα όντας περισσότερα από τα αναγραφόμενα.
Τί θα μπορούσε επομένως να κάνει ένας υποψήφιος αγοραστής;
Έλεγχος μέσω VIN (αριθμός πλαισίου)
Αν ενδιαφέρεστε να αγοράσετε ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο, το πρώτο πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να διασταυρώσετε τα χιλιόμετρα που αναγράφονται στο οδόμετρο μέσω του αριθμού πλαισίου του αυτοκινήτου και της αντιπροσωπείας. Η διασταύρωση μέσω VIN μας δείχνει τη συντήρηση που έκανε ένα αυτοκίνητο σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο αλλά αποκλείει τα σέρβις που μπορεί να έγιναν μετά από αυτό σε μη εξουσιοδοτημένο, μια πρακτική που συνηθίζεται από μεγάλη μερίδα του κοινού μετά τη λήξη της επίσημης εγγύησης.
Αυτό που μπορούμε, επίσης, να κάνουμε είναι να ζητήσουμε και το βιβλίο συντήρησης του αυτοκινήτου εκτός επίσημου δικτύου, το οποίο θα πρέπει επίσης να είναι συμπληρωμένο σωστά, μέχρι μια λογική ημερομηνία. Αν οι ημερομηνίες και τα αναγραφόμενα χιλιόμετρα δεν βγάζουν κάποιο νόημα, τότε μάλλον θα πρέπει να μπείτε σε υποψίες.
Χαρτί εκτελωνισμού
Ζητήστε οπωσδήποτε από τον πωλητή να σας δείξει το χαρτί εκτελωνισμού του εισαγόμενου μεταχειρισμένου, στο οποίο αναγράφονται τα χιλιόμετρα που είχε το αυτοκίνητο όταν ταξινομήθηκε στην Ελλάδα. Αν το χαρτί αυτό δεν υπάρχει, τότε αποφύγετε και πάλι αυτό το μεταχειρισμένο.
Η γνώμη του ειδικού
Φυσικά ένα ακόμη πράγμα που μπορείτε να κάνετε είναι να εξετάσετε το αυτοκίνητο που σας ενδιαφέρει με τη βοήθεια ενός μηχανικού, ο οποίος, λόγω αντικείμενου εργασίας και φυσικά εμπειρίας θα αντιληφθεί πράγματα που σε εσάς θα περάσουν απαρατήρητα.
Υπάρχουν δύο είδη «γυρίσματος» χιλιομέτρων. Η πρώτη και η πιο προσιτή κοστίζει 50 ευρώ και τα χιλιόμετρα αλλάζουν μόνο από το κοντέρ. Αυτή η μέθοδος είναι εύκολα ανιχνεύσιμη καθώς τα πραγματικά χιλιόμετρα μπορεί εύκολα ένας μηχανικός να τα δει από τον «εγκέφαλο» του αυτοκινήτου. Η δεύτερη μέθοδος «γυρίσματος» χιλιομέτρων περιλαμβάνει αλλαγή χιλιομέτρων και στο body computer. Έτσι είναι πιο δύσκολο να «ανιχνεύσει» κάποιος τα πραγματικά χιλιόμετρα του αυτοκινήτου.
Δείτε επίσης: Το μέλλον της αυτοκίνησης: Τα αυτοκίνητα ηλεκτροκίνησης και με κυψέλες υδρογόνου
- ΒΗΜΑΓΑΖΙΝΟ: Συνέντευξη με τον ταλαντούχο ηθοποιό Πάνο Βλάχο
- «Νιώσε Διαφορετικός»: Μία βιωματική δράση στη ΔΕΘ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Αναπηρίας
- Η Ευγενία Σαμαρά στο εξώφυλλο του περιοδικού VITA: Μια γιορτή υγείας και ομορφιάς
- Κρεμλίνο: Ο υπερηχητικός πύραυλος ως σήμα προς τη Δύση – Οι ΗΠΑ «κατάλαβαν» το μήνυμα του Πούτιν
- Στη Σχολή Ευελπίδων ο Νίκος Ρωμανός – Συγκέντρωση υποστήριξης
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr