Πώς να προστατεύσετε το αυτοκίνητό σας όταν ο υδράργυρος “χτυπά κόκκινο”

Πώς να προστατεύσετε το αυτοκίνητό σας όταν ο υδράργυρος “χτυπά κόκκινο”

Οι υψηλές θερμοκρασίες κρύβουν πολλούς κινδύνους τόσο για εσάς τους οδηγούς, όσο και για τον τετράτροχο φίλο σας

Σύμφωνα με μελέτες, όσο αυξάνεται η θερμοκρασία, τόσο μεγαλώνει και ο κίνδυνος πρόκλησης ατυχήματος, καθώς υπό αυτές τις συνθήκες οι οδηγοί κουράζονται πιο γρήγορα και αντιδρούν πιο αργά.

Έτσι θα αφήσετε τη ζέστη έξω από το αυτοκίνητο!

-Εφόσον δεν υπάρχει κλειστός χώρος στάθμευσης, προσπαθήστε να το παρκάρετε σε ένα σημείο όπου τις μεσημεριανές ώρες δεν θα το “χτυπάει” ο ήλιος.

οικονομική λύση μίας ηλιοπροστασίας θα καθυστερήσει την αύξηση της θερμοκρασίας στη καμπίνα, πράγμα που θα προστατεύει και τα πλαστικά του ταμπλό. 

-Όταν το οδόστρωμα βράζει, αυξάνονται οι πιθανότητες κλαταρίσματος ενός ταλαιπωρημένου ελαστικού. Πολύ σημαντικό είναι επίσης να τσεκάρουμε τις πιέσεις των ελαστικών.

-Τσεκάρουμε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού στο ψυγείο του κινητήρα κι όποτε χρειάζεται, συμπληρώνουμε ψυκτικό υγρό.

-Προτού καν μπείτε στο αυτοκίνητο, ανοίξτε παράθυρα, πόρτες και την πόρτα του χώρου αποσκευών, εφόσον αυτός «επικοινωνεί» με το εσωτερικό του αυτοκινήτου σας, ώστε η εγκλωβισμένη ζέστη να μπορέσει να βγει έξω.

-Οι ειδικοί προτείνουν ως ιδανικότερη θερμοκρασία στο εσωτερικό του αυτοκινήτου μία τιμή ανάμεσα στους 20 και 25 βαθμούς Κελσίου. Αν εξετάσουμε αυτό το θέμα με άλλο παρονομαστή, κατά τη ρύθμιση του κλιματιστικού η διαφορά της επιλεγόμενης θερμοκρασίας σε σχέση με την εξωτερική πρέπει να μην ξεπερνά τους 6 βαθμούς Κελσίου. 

Δείτε επίσης: Γερμανία: Η Volkswagen εξαγοράζει την Europcar έναντι 2,5 δισεκατομμυρίων ευρώ (Vid)

Loading

Play