Η δεύτερη μεγαλύτερη μάρκα του ομίλου Renault θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να συνεχίσει να προσφέρει οικονομικά αυτοκίνητα – Πώς θα το καταφέρει;
Με την έλλειψη ημιαγωγών να μαίνεται και τους κατασκευαστές να αδυνατούν να ικανοποιήσουν τη ζήτηση των πελατών για καινούρια αυτοκίνητα, είναι εύλογο πως οι τιμές αναμένεται να πάρουν την ανιούσα.
Το ράλι των ανατιμήσεων στον αυτοκινητικό κλάδο έχει ως αφετηρία την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα, όταν τα αυτοκίνητα άρχισαν να μετατρέπονται από μεταφορικά μέσα σε… υπολογιστές με ρόδες ενσωματώνοντας κοστοβόρες τεχνολογίες (π.χ. συστήματα ασφαλείας και οθόνες). Χαρακτηριστικό είναι πως, σήμερα, η απόκτηση ενός supermini με πλήρη εξοπλισμό μπορεί να απαιτήσει έως και 20.000 ευρώ, όσα δηλαδή θα δίναμε για ένα μικρομεσαίο.
Στην εξίσωση βάλτε τα αυτοκίνητα πόλης (A-Segment) που πλέον οι τιμές τους δεν πέφτουν κάτω από τα 10.000 ευρώ.
Η παραπάνω κατάσταση, έχει καταλυτικές προεκτάσεις στην ψυχολογία και φυσικά την τσέπη των οδηγών, οι οποίοι –πολλές φορές- αδυνατούν να αποκτήσουν ένα καινούριο αυτοκίνητο.
Η Dacia, όμως, φαίνεται πως κατανοεί την αγωνία των νοικοκυριών και κατά συνέπεια προβάλλει αποφασισμένη να καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια ώστε να κρατήσει τις τιμές των μοντέλων της… χαμηλά.
Η άρνηση των Ρουμάνων να υποκύψουν στη λαίλαπα των ανατιμήσεων ανακοινώθηκε δια στόματος της επικεφαλής προϊόντων για τα Jogger, Sandero και Logan, Andreaa Guinea, στο περιθώριο της Έκθεσης Αυτοκινήτου του Μονάχου.
Όπως ανέφερε, οι πελάτες της Dacia αναζητούν ένα φθηνό αυτοκίνητο. Η εταιρεία θα αντισταθεί στις ανατιμήσεις ενσωματώνοντας στα αυτοκίνητά της αποκλειστικά τα απολύτως απαραίτητα συστήματα.
«Οι πελάτες της Dacia δεν θέλουν να ξοδέψουν πολλά για ένα αυτοκίνητο. Ίσως εκτιμούν το κομψό design ενός αυτοκινήτου, αλλά δεν θα προχωρήσουν σε αλόγιστες δαπάνες», σημείωσε χαρακτηριστικά, προτού διευκρινίσει πως η ενσωμάτωση των απολύτως απαραίτητων τεχνολογιών, δεν συνεπάγεται εκπτώσεις στο πεδίο της ασφάλειας.
«Στην Dacia δεν “κυνηγάμε” τα αστέρια του EuroNCAP, δεν είναι αυτή η φιλοσοφία μας. Αυτό, ωστόσο, δεν σημαίνει πως δεν προσπαθούμε να ενισχύσουμε την ασφάλεια των αυτοκινήτων μας. Τα τελευταία είναι όλο και πιο ασφαλή».
Μάλιστα διευκρίνισε πως βασικό κριτήριο αξιολόγησης του EuroNCAP είναι τα ηλεκτρονικά συστήματα (π.χ. κάμερες και ραντάρ), τα οποία προς το παρόν δεν γνωρίζουν μεγάλη ζήτηση από τους πελάτες της μάρκας.
Τέλος η Dacia θα προσπαθήσει να διατηρηθεί στη συνείδηση του αυτοκινήτου κοινού ως ο κατεξοχήν value for money κατασκευαστής και μέσω του διαμοιρασμού τεχνολογίας και πλατφορμών με τις υπόλοιπες μάρκες του ομίλου Renault. Με αυτό τον τρόπο θα καταφέρει να μειώσει το κόστος παραγωγής των αυτοκινήτων της.
Δείτε επίσης: H ΜcClaren έκανε το 1-2 στη Monza! Πρώτος ο Ρικιάρντο και δέυτερος ο Νόρις – Οι τρελοί πανηγυρισμοί στο team radio
- Έκτακτη σύνοδος του ΝΑΤΟ με την Ουκρανία μετά την εκτόξευση ρωσικού πυραύλου
- Ζωντανά: Η Ελλάδα αναμένει τον αντίπαλο στα play offs του Nations League
- Όλες οι σαρωτικές αλλαγές στην εφορία που θα γίνουν από το 2025
- Η ΑΕΚ ανανεώνει το συμβόλαιο του Αλίν και τον παραχωρεί δανεικό για τον επόμενο χρόνο
- Ο Παναμάς διακόπτει τις διπλωματικές σχέσεις με τη Δημοκρατία της Σαχάρας
Ακολουθήστε το politic.gr Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο Politic.gr